۱۳۹۲۰۴۸
۱ نظر
۹۶۰
۱ نظر
۹۶۰
پ

هزینه تماشای آخرین رقص مسی و رونالدو

اینترمیامی و النصر روز ۱ فوریه (۱۲ بهمن) در ریاض به مصاف هم خواهند رفت و هواداران این فرصت را خواهند داشت که رویارویی دو اسطوره بزرگ نسل کنونی را برای احتمالا آخرین بار تماشا کنند.

خبرورزشی: اینترمیامی و النصر روز ۱ فوریه (۱۲ بهمن) در ریاض به مصاف هم خواهند رفت و هواداران این فرصت را خواهند داشت که رویارویی دو اسطوره بزرگ نسل کنونی را برای احتمالا آخرین بار تماشا کنند.

هزینه تماشای آخرین رقص مسی و رونالدو

لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، دو تن از بهترین بازیکنان این نسل، برای آخرین بار به مصاف هم خواهند رفت. این بازی به عنوان «آخرین رقص» نامگذاری شده و فروش بلیت‌ها از اوایل هفته آغاز شد و قیمت آنها برای تاریخ ۱ فوریه (۱۲ بهمن) از ۱۳۰ دلار (۷,۲۹۹,۵۰۰) شروع می‌شود و برای صندلی‌های پلاتینیوم تا سقف ۱۱۲۱۴ دلار (رقمی بیش از ۶۲۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان) می‌رسد.

مدتهای زیادی از آخرین رویارویی رونالدو و مسی در زمین مسابقه می‌گذرد. رقابت آنها نه تنها هواداران بارسلونا و رئال مادرید را به اوج هیجان وامی‌داشت بلکه هواداران کل جهان را جلوی تلویزیون میخکوب می‌کرد. این دو راهشان را از این دو باشگاه جدا کردند و ال‌کلاسیکو دیگر مانند سابق نشد. آنها آخرین بار در یک مسابقه نمایشی هیجان‌انگیز در عربستان سعودی با هم روبه‌رو شدند، که مسی در آن زمان در پاری‌سن‌ژرمن بود و به مصاف تیم منتخب ستاره‌های ریاض با حضور رونالدو رفت. اگرچه هر دو در جام جهانی قطر نیز حضور داشتند، اما با یکدیگر روبه‌رو نشدند. با این وجود، هواداران خوش‌شانس شاهد آخرین رقص اسطوره آرژانتینی و پرتغالی خواهند بود.

مسی و تیمش روز جمعه وارد عربستان شدند و با گل و قهوه عربی در فرودگاه بین‌المللی ملک خالد مورد استقبال گرمی قرار گرفتند. تیم وقت را هدر نداد و بلافاصله با یک جلسه تمرینی سخت اما مفرح در ریاض به کار مشغول شد.

هزینه تماشای آخرین رقص مسی و رونالدو

هزینه تماشای آخرین رقص مسی و رونالدو

مسی از زمانی که سفیر گردشگری عربستان شد، رابطه خوبی با عرب‌ها برقرار کرد. به ویژه آخرین کمپین تبلیغاتی او که در آن به معنای واقعی کلمه کلیشه‌های مربوط به عربستان را در هم می‌کوبد و نابود می‌کند، به‌خاطر خلاقیت‌ بالایش بسیار مورد تحسین قرار گرفته است. او در این ویدئو می‌گوید: «چیزی که در مورد عربستان دوست دارم این است که اینجا همیشه چیزی را کشف می‌کنم که هرگز انتظارش را نداشتم.» سپس با شوت پای چپ دیواری که روی آن نوشته شده است: «فقط یک بیابان» را خرد می‌کند. این ویدئو صحنه‌های نفس‌گیر مناظر عربستان با دریای سرخ، کوه‌های عسیر، کوه‌های پوشیده از برف تبوک و همچنین مناظری از جده و پایتخت ریاض را نشان می‌دهد. همچنین چند کلیشه دیگر را نیز به همین ترتیب می‌شکند، از جمله آخری که رویش نوشته شده: «دخترها نمی‌توانند». درست زمانی که او برای شلیک توپ آماده می‌شود، یک دختر عرب که لباس فوتبال پوشیده وارد می‌شود و توپ را به دیوار می‌کوبد، و تصاویری از تیم ملی زنان عربستان سعودی، دی‌جی کاسمیکات، و فضانورد عرب رایانه برناوی نشان داده می‌شود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پرسپولیس قهرمان

      شبکه چند پخش میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج