اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۹۲۱۲۲
۲ نظر
۱۰۳۱
۲ نظر
۱۰۳۱
پ

چرا یحیی از اوسمار حمایت نکرد؟

برخی از نزدیکان درویش اعتقاد دارند که او برای انتخاب اوسمار هدف داشته و بی‌جهت این کار را انجام نداده است.

فرهیختگان: برخی از نزدیکان درویش اعتقاد دارند که او برای انتخاب اوسمار هدف داشته و بی‌جهت این کار را انجام نداده است. به اعتقاد آنها درویش با انتخاب اوسمار در واقع شرایطی را به وجود آورد که اگر پرسپولیس نیم‌فصل دوم را خوب شروع کرد همه او را بابت این انتخاب تحسین خواهند کرد و اگر خلاف آن اتفاق بیفتد آن وقت این فرصت را خواهد داشت تا بار دیگر به دنبال سرمربی جدید برای تیمش باشد.

چرا یحیی از اوسمار حمایت نکرد؟

چرا یحیی از  اوسمار حمایت نکرد؟

پرسپولیس نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر را با اوسمار ویرای برزیلی آغاز خواهد کرد و این مربی نیز این روزها با‌انگیزه بالا در تمرینات تلاش می‌کند تیمش را به بهترین شکل روانه مسابقات کرده تا با کسب نتایج خوب بتواند فشار‌ها را از خودش بردارد. هواداران پرسپولیس بعد از یک ماه بازی با نام‌ها اصلا انتظار این را نداشتند که رضا دوریش به اوسمار برسد و این اتفاق درنهایت رخ داد و مدیرعامل سرخپوشان دلیل آن را مسائل مالی، عدم شناخت مربی خارجی از اوضاع این تیم و فوتبال ایران و... اعلام کرد درحالی‌که او بعد از جدایی یحیی مدعی شده بود با 10 گزینه خارجی در حال مذاکره است تا بهترین انتخاب را برای پرسپولیس داشته باشد. جالب اینکه اوسمار در آن مقطع جزء 10 گزینه مدنظر درویش هم نبود و صحبت‌های اخیر این مدیر کاملا خلاف گفته‌های چند هفته پیش او درمورد جانشینی یحیی گل‌محمدی بود. به هر شکل روندی پر از ابهام و حرف و حدیثی که مدیریت باشگاه برای انتخاب سرمربی طی کرد در شرایط فعلی فقط فشار را روی اوسمار بیشتر کرده است. هرچند اگر پرسپولیس با شروع نیم‌فصل دوم نتواند نتایج خوبی بگیرد هواداران این تیم شاید خواهان اخراج اوسمار نشوند بلکه این مدیریت باشگاه پرسپولیس خواهد بود که در تیررس انتقادات قرار خواهد گرفت. 

هدف از سرمربیگری اوسمار چه بود؟

برخی از نزدیکان درویش اعتقاد دارند که او برای انتخاب اوسمار هدف داشته و بی‌جهت این کار را انجام نداده است. به اعتقاد آنها درویش با انتخاب اوسمار در واقع شرایطی را به وجود آورد که اگر پرسپولیس نیم‌فصل دوم را خوب شروع کرد همه او را بابت این انتخاب تحسین خواهند کرد و اگر خلاف آن اتفاق بیفتد آن وقت این فرصت را خواهد داشت تا بار دیگر به دنبال سرمربی جدید برای تیمش باشد و آن موقع باز هم در نظر دارد سراغ برانکو برود. از این جهت که این مربی کروات اعلام کرده بعد از مدتی استراحت می‌تواند بهتر درمورد آینده‌اش تصمیم بگیرد و شاید آن موقع به پیشنهاد پرسپولیس پاسخ مثبت دهد. به ادعای این فرد نزدیک به درویش؛ اگر او در شرایط فعلی مربی خارجی می‌آورد درصورت نتیجه نگرفتن تیم هواداران درویش را مقصر دانسته و آن وقت او دیگر چاره‌ای جز رفتن نداشت. در همین راستا نزدیکان درویش مدعی‌اند او با صدور حکم برای سرمربیگری پرسپولیس به‌نوعی هوشمندانه عمل کرده و این فرصت را برای خودش گذاشته که باز هم بتواند تصمیمی بگیرد که منجر به ادامه حضورش در پرسپولیس باشد. 

سیدجلال مخالف دستیار ایرانی

مدیرعامل پرسپولیس در آخرین اظهارنظرش درمورد تقویت کارفنی سرخپوشان مدعی شد که دو دستیار که یکی از آنها خارجی و دیگری ایرانی خواهد بود به کادرفنی سرخپوشان اضافه خواهد شد. در همین راستا خبرهایی مطرح شد مبنی‌بر اینکه حسین عبدی و وحید هاشمیان گزینه‌های مدنظر باشگاه برای تقویت کادرفنی سرخپوشان هستند. این درحالی است که سیدجلال حسینی چندان از اضافه شدن مربی ایرانی به کادر سرخپوشان استقبال نمی‌کند. از این جهت که مسئولان باشگاه پرسپولیس با این وعده او را برگرداندند که بعد از اوسمار نفر اول کادرفنی باشد و حواشی مربوط به تیم را نیز او جمع کند. در شرایط فعلی نیز اگر قرار باشد پرسپولیس برای اوسمار دستیار اول ایرانی استخدام کند آن وقت باید منتظر واکنش سیدجلال هم باشیم. ناگفته نماند که خود اوسمار نیز از این تصمیم باشگاه استقبال نکرده و مدعی شده فقط یک مربی را برای تمرین دادن گلرها به کادرش اضافه خواهد کرد. در این میان مطرح شدن نام‌های چون وحید هاشمیان و حسین عبدی برای تقویت کادرفنی سرخپوشان بیشتر شبیه ترفندی برای آرام کردن فضایی بود که علیه مدیریت باشگاه پرسپولیس برای انتخاب اوسمار وجود داشت. البته ناگفته نماند که هوادار متمول یکی از حامیان عبدی برای حضورش در کادرفنی پرسپولیس بوده و هست. 

اختلاف نظر برای حمایت از اوسمار

ساعاتی بعد از اعلام نام اوسمار برای جانشینی یحیی گل‌محمدی، سروش رفیعی به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترهای تیم تصمیم گرفت در یک استوری از هواداران تیمش بخواهد که برای نام پرسپولیس متحد باشند. در واقع این استوری به‌نوعی حمایت از انتخاب باشگاه بود و می‌خواست به شکلی فشار را از روی اوسمار بردارد. از اردوی پرسپولیس خبردار شدیم که سروش از چند بازیکن دیگر پرسپولیس هم می‌خواهد این کار را انجام داده تا بقیه نفرات تیم با این استوری خواهان اتحاد بیشتر شوند که به خواسته این بازیکن توجهی نشده است. برخی از سرخپوشان مدعی شده‌اند اگر الان بخواهند حمایتی از اوسمار داشته باشند با شروع مسابقات درصورت عدم نتیجه‌گیری احتمالی تیم متهم به این خواهند شد که اوسمار را آنها انتخاب کرده‌اند و نه باشگاه و در این‌صورت باید جوابگوی هواداران باشند. از این رو سرخپوشان خود را از این ماجرا به‌طور کل کنار کشیده و به این شکل خواستند اعلام کنند که اوسمار در حقیقت انتخاب خودش درویش بوده است. جالب اینکه همین کار را هم برخی اعضای هیات‌مدیره انجام داده و صحبت‌های خصوصی عنوان کردند که در جلسات هیات‌مدیره فقط درویش و حدادی حامی اوسمار بودند. ناگفته نماند که برخی از بازیکنان پرسپولیس درمورد اوسمار اعتقاد دارند که او از نظر فنی مربی خوبی است اما نمی‌تواند از پس حاشیه‌های تیم برآید و انتخاب ترکیب اصلی یکی از معضلات او خواهد بود. 

چرا یحیی از اوسمار حمایت نکرد؟

یحیی گل‌محمدی بعد از جدایی از پرسپولیس فقط در یک برنامه تلویزیونی شرکت کرد و صحبت‌هایش در آن برنامه هم نشان می‌داد که آن گفت‌وگو قبل از ماجراهای اخیر ضبط شده است. از این رو یحیی بعد از تصمیم جنجالی‌اش هیچ صحبتی نکرده و در صفحه اینستاگرام خود نیز صفحه رسمی باشگاه پرسپولیس را آنفالو کرده است. در این میان شاید برخی از هواداران پرسپولیس انتظار داشتند که یحیی از انتخاب اوسمار حمایت کرده و او را جانشین خوبی برای خود بداند. کاری که خیلی از مربیان بزرگ دنیا انجام داده‌اند. اما سکوت یحیی در این ماجرا و آنفالو کردن صفحه رسمی باشگاه بی‌دلیل نبوده است. در این مورد از اطرافیان یحیی شنیدیم که او از اینکه باشگاه بعد از موافقت با جدایی‌اش در تکاپو برای جذب بازیکن و فراهم کردن شرایط برای بازگرداندن برانکو بوده شاکی است و انتظار داشته این اقدامات برای حفظ او انجام می‌شد. به این خاطر در شرایط فعلی سکوت در برابر همه اتفاقات را ترجیح داده است. اینکه یحیی چه زمانی سکوتش را خواهد شکست مشخص نیست.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      کاش یحیی برگرده

    • پرسپولیس قهرمان

      دوس دارم سوم شیم درویش بره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج