adexo3
۱۳۹۲۶۸۱
۷۶۷
۷۶۷
پ

خلیل‌زاده: به احترام مردم غزه و شهدای کرمان شادی نکردم

مدافع تیم‌ملی فوتبال ایران گفت: قلعه‌نویی همدل‌ترین تیم ملی تاریخ فوتبال ایران را ساخت و او مسبب ایجاد این همدلی و اتحاد بین بازیکنان است.

خبرگزاری برنا: شجاع خلیل‌زاده  مدافع تیم ملی فوتبال ایران در خصوص ۳ دیدار ایران در جام ملت‌ها و صعود از مرحله گروهی اظهار داشت: خدا راشکر توانستیم ۳ بازی اول را با پیروزی پشت سربگذاریم و دست پر از مرحله گروهی صعود کنیم. به نظرم این بازی ها محک بسیار خوبی برای‌مان بود. البته فکر می‌کنم که فوتبال دیگر مانند گذشته نیست تمامی تیم‌ها پیشرفت کرده‌اند.

وی در مورد بازی برابر سوریه تاکید کرد: اگر به نتایج اکثر دیدار‌ها در همین تورنمنت نگاه کنید می‌بیند که مثلا ژاپن مقابل عراق و کره مقابل مالزی نتیجه را واگذار می‌کند اما به نظرم کار ما تازه شروع شده چرا که دیدار سختی مقابل سوریه داریم، تیمی که در ۳ بازی گذشته خود تنها یک گل دریافت کرده نشان داده که خط دفاعی مستحکمی دارد. آنالیز بسیار خوبی از آنها کرده‌ایم سوریه تیم منسجم و سخت‌کوشی است. ما هم با تمامی توان مقابل آن‌ها حاضر می‌شویم تا آخرین نفس برای بالا بردن پرچم ایران تلاش خواهیم کرد. امیدواریم که با کسب یک نتیجه عالی باعث خوشحالی مردم عزیز ایران باشیم.

مدافع تیم ملی در خصوص قدرت حریفان و احتمال رویارویی با ژاپن در مرحله حذفی گفت: ژاپن پیشرفت بسیار خوبی در طی این سال‌ها داشته واقعا تیم خوب و قابل احترامی است. به شخصه در صورت حتمی شدن این رویارویی تقابل با ژاپن را فینال زودرس می‌دانم. البته یک مورد را هم باید بپذیریم که تمامی تیم‌ها برای کسب برد وارد زمین می‌شوند فوتبال اصلا قابل پیش‌بینی نیست. با این حال هدف اصلی ما کسب قهرمانی جام است. سعی می‌کنیم تا بازی به بازی جلو برویم امتیازات لازم را از هر دیدار کسب کنیم. در حال حاضر تمامی تمرکز ما به روی دیدار با سوریه است تلاش داریم تا بتوانیم ۳ امتیاز را از این مسابقه کسب کرده دست پر به مصاف حریف بعدی خودمان برویم.

خلیل‌زاده در واکنش به خودداری از شادی پس از گل مقابل فلسطین به احترام مردم مظلوم این کشور و واکنش‌های مثبت کاربران فضای مجازی به این حرکت گفت: واقعیتش را بخواهید شادی نکردنم پس از گلزنی مقابل فلسطین به خاطر همدردی و احترام به مردم مظلوم غزه و البته درگذشت تعداد زیادی از هموطنان عزیزم در حادثه کرمان بود. کاملا دلی این کار را انجام دادم. امیدوارم که از این به بعد دیگر شاهد چنین اتفاقات تلخی در هیچ کجای دنیا نباشیم.  خداروشکر می‌کنم که توانستم در بازی نخست مقابل فلسطین گلزنی کنم دوست دارم این گل را به همسر عزیزم تقدیم کنم.

 وی درمورد آخرین شرایطش پس از مصدومیت در دیدار برابر فلسطین افزود: گرچه به طور کامل مصدومیتم برطرف نشده، اما خدا را شکر خیلی بهتر هستم. واقعا جا دارد از زحمات شبانه‌روزی کادر پزشکی تیم آقایان شهاب و خانلری نهایت تشکر و قدردانی داشته باشم. چرا که وقتی مصدوم شدم پزشکان گفتند که تا ۳ هفته قادر به بازی کردن نیستم، اما با تلاش‌های دکتر شهاب در عرض یک هفته توانستم برای تیم ملی به میدان بروم.

ملی‌پوش تیم فوتبال تراکتور در واکنش به مدیریت تیم ملی توسط یک کادر کاملا ایرانی پس از سال‌ها و همکاری با "امیر قلعه‌نویی" گفت: من سابقه همکاری با امیر قلعه‌نویی را درگذشته داشته‌ام. این تنها نظر من نیست بلکه اگر از تمامی بچه‌های تیم‌ملی هم سوال کنید همگی به شما خواهند گفت که این نسل از فوتبال همدل‌ترین تیم ملی‌تاریخ فوتبال ایران است. چرا که تمامی بچه‌ها همدل و متحد هستند تا نتیجه بگیریم باعث خوشحالی مردم ایران باشیم. بنظرم امیر قلعه‌نویی مسبب ایجاد این همدلی و اتحاد بین بازیکنان است. از اینکه زیر نظر او کار می‌کنم واقعا خوشحال هستم امیدوارم که با عملکرد خوبم بتوانم پاسخ اعتمادشان را به درستی بدهم. امیدوارم که تیم ملی ایران با هدایت کادر ایرانی قهرمان آسیا شود. یک خواهش هم از تمامی دوستان پیشکسوت و برخی از بچه‌های رسانه دارم که به جای انتقاد از ما حمایت کنند.

وی ادامه داد: نمی‌دانم چرا این انتقادات در دوره‌های قبل وجود نداشت؛ انگار برخی با امیرقلعه‌نویی مشکل شخصی دارند. بنظرم این اصلا درست نیست که در مورد تیم ملی دید شخصی وجود داشته باشد بلکه معتقدم باید به تیم ملی نگاه ملی داشت.

خلیل‌زاده در خصوص کری‌خوانی‌های زشت تیم ملی امارات و پاسخ محکم به صحبت‌های آن‌ها و همینطور حال و هوای رختکن پس از کسب این پیروزی در پایان گفت: واقعیتش را بخواهید در رختکن شادی خاصی انجام ندادیم چرا که هنوز با هدف‌مان فاصله داریم فکر می‌کنم الان وقت شادی کردن نیست. اما در مورد شادی گل‌ها باید بگویم که آن‌ها واکنشی در جواب بی احترامی هواداران امارات بود. باز هم می‌گویم که انشاالله خوشحالی اصلی ما بعد از قهرمانی در جام ملت‌های آسیا اتفاق خواهد افتاد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج