اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۹۳۳۲۹
۶ نظر
۶۱۶۷
۶ نظر
۶۱۶۷
پ

اکرم، ایران را در قواره قهرمانی نمی‌بیند

ستاره سابق فوتبال عراق از نمایش سوریه در بازی یک هشتم نهایی جام ملتها تمجید کرد.

ورزش سه: نشات اکرم هافبک میانی سابق تیم ملی عراق که در جام ملت‌های ۲۰۰۷ همراه با تیم کشورش قهرمان آسیا شده معتقد است اگر خربین در زمین می‌ماند  سوریه می‌توانست تیم ده نفره ایران را شکست دهد.

اکرم، ایران را در قواره قهرمانی نمی‌بیند

نشأت اکرم، کاپیتان پیشین تیم ملی عراق که به عنوان کارشناس در برنامه الکاس قطر حضور پیدا کرد درباره بازی ایران و سوریه گفت: من قبل از بازی هم گفتم که این دیدار سخت‌ترین بازی برای ایران خواهد بود و نه سوریه و اینگونه هم شد. این ایران بود که در این بازی اذیت شد و به سختی و آن هم در ضربات پنالتی به پیروزی رسید.
او ادامه داد: سوریه بازی به بازی بهتر و بهتر شد و انسجام و هماهنگی بین بازیکنان بیشتر شد و واقعا خیلی زیاد ایران را اذیت کردند. سوریه‌ای‌ها اگر در ۱۵ دقیقه پایانی جرات بیشتری داشتند و عمر خربین در میدان بود می توانستند ایران را شکست دهند. سوریه بسیار خوب بازی کرد.
اکرم درباره تیم ملی ایران هم گفت: من می‌توانم بگویم که ایران تیم بازیکنان شاخص است و نه یک تیم به معنای واقعی و به همین خاطر من این تیم را تیم قهرمان نمی‌بینم. منظورم این نیست که ایران شخصیت قهرمانی ندارد بلکه برعکس، ایران یک تیم خاص است و تاریخ زرین در جام ملت‌ها دارد اما یک تیم واحد و هماهنگ نیست. به عنوان مثال ما وقتی درباره ایران صحبت می‌کنیم درباره بازیکنانی مثل سردار و طارمی و قدوس صحبت می‌کنیم نه یک تیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدی

      قهرمانی ایران دور از دسترس نیست اگر در دروازه بدون اشتباه، دفاع مان مستحکم و هوشیار، بازیکنان هماهنگ و در گل زدن فرصت طلب، از خود گذشته و دقیق باشیم.
      بازیکنان ما از بقیه بازیکنان تیم های مدعی بالاترند.

    • حسن

      حالا هر شخصی که کمی پا به توپ بوده برای ایران کارشناس بین المللی شده . میگن بازی . نمیگن حساب ریاضی ، توی بازی هر چیزی ممکنه اتفاق بیفته ، حالا ایران چون به این مرحله رسیده و رقیب بعدی اون چون توی بازیهاش قدرتمند نشون داده همه برای ایران متخصص فوتبال شدن و اعلام نتیجه میکنن ، چرا برای عربستان هم مثل ایران بود توی ضربات پنالتی حذف شد اگر داور بازی ایرانی بود همه مدرک های خریده شده فوتبالی ارائه می‌دادند.

    • ناشناس

      واقعیت رو گفته انسجام تیمی نداریم
      فرد بفرد همه بازیکنان بهترند ولی یدل و تیم نیستند

    • ناشناس

      همه ی دنیا میدونن بازیکنان ایران تکنیکی هستن،ولی تاکتیک پذیر نیستن،بعد طارمی بخاطر حرف اسکوچیچ بهش بر خورده بود و اعتراض میکرد

    • ناشناس

      حقیقتو میگه بنده خدا

    • محمود

      وقتی بازیکنان با کیفیت داشته باشی اونی که مسئول انسجام تاکتیک و روحیه تیم است سرمربیه. مثلا قلعه نوعی! وقتی در هر بازی به بازیکنان میگه بازی سختی داریم همین کلمه "سخت " یک کوه روانی میشه در مقابل بازیکنان! که وقتی در بحران قرار میگیرند کوه هم ظاهر میشه. وقتی میگه من قول قهرمانی نمیدم! درسته برای کم کردن بار روانی گفته اما باید بگه ما برای قهرمانی اومدیم ما محکم و قدرتمند بازی خواهیم کرد. تیم باید باید برای قهرمانی تلاش کنه. از کره درس بگیرید وقتی بازی رو یک بر صفر جلو افتاده بازهم تا ثانیه آخر میخواد اختلاف رو زیاد کنه ولی ما تا یک گل میزنیم عقب میشینیم! این اشتباااااهه!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج