اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۹۴۷۵۱
۱۱۴۸
۱۱۴۸
پ

از حق هواداران ایرانی کوتاه نخواهیم آمد

دبیرکل فدراسیون فوتبال با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای حضور هواداران ایرانی در بازی با قطر در نیمه‌نهایی جام ملت‌ها گفت: تاکنون طبق قوانین ظرفیت استادیوم به ایران اختصاص نیافته اما در تلاش هستیم تا این موضوع را به خوبی مدیریت کنیم.

خبرگزاری ایرنا: دبیرکل فدراسیون فوتبال با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای حضور هواداران ایرانی در بازی با قطر در نیمه‌نهایی جام ملت‌ها گفت: تاکنون طبق قوانین ظرفیت استادیوم به ایران اختصاص نیافته اما در تلاش هستیم تا این موضوع را به خوبی مدیریت کنیم.

از حق هواداران ایرانی کوتاه نخواهیم آمد

هدایت ممبینی در آستانه دیدار دو تیم ایران و قطر در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا تاکید کرد: بازی‌های خوبی که تیم ملی در این دوره از مسابقات از خود نشان داده باعث شد تا ایرانیان از نقاط مختلف جهان به حمایت از تیم ملی روی آورده و خود را به دوحه برسانند و این موجب شد تا انگیزه بازیکنان نیز بیش از پیش شود.

وی در خصوص اقدام اخیر قطری‌ها برای حضور هواداران ایرانی در این دیدار گفت: متاسفانه در این مسابقات شاهد کمی بی‌سلیقه‌ای‌ها بودیم، در برخی از بازی‌ها از جمله بازی ایران و سوریه که ظرفیت ورزشگاه زیاد نبود، درخواست کردیم استادیوم عوض شود تا ایرانیان بیشتری بتوانند این بازی را از نزدیک دنبال کنند اما گفتند مقدور نیست چراکه برنامه از قبل اعلام شده است. اما وقتی دو تیم ایران و قطر در این مرحله به هم خوردند میزبان درخواست تغییر محل ورزشگاه را داشت که ما قبول نکردیم چراکه از نظر روحی و روانی به سود آنها بود.

دبیرکل فدراسیون فوتبال ادامه داد: ۸درصد ظرفیت ورزشگاه باید به ایران اختصاص یابد اما فعلا ۴ درصد به ایران داده شده است و ما اعتراض خود را اعلام کرده‌ایم چراکه باید قانون رعایت شود. این کارها در مسابقات پسندیده نیست و ما تیمی نیستیم که عقب بکشیم. با کنفدراسیون فوتبال هم صحبت کردیم و درخواست کردیم طبق قوانین و شرایط اجازه حضور هواداران تیم ایران داده شود.

ممبینی در مورد داور بازی دو تیم تاکید کرد: فوتبال ما در این جام نشان داد از سطح آسیا بالاتر بوده و این یک واقعیت است، این اطمینان خاطر را می‌دهم که دغدغه داوری نخواهیم داشت چراکه او با دقت نظر بالایی انتخاب شده است.

ملی‌پوشان ایران، چهارشنبه از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه الثمامه به مصاف میزبانی می‌روند که برای دفاع از عنوان قهرمانی، تلاش می‌کند. ایران در مرحله قبلی برابر ژاپن به برتری ۲ بر یک رسید و قطر هم در ضربات پنالتی از سد ازبکستان گذشت.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج