۱۳۹۵۰۶۳
۱۵۵۲
۱۵۵۲
پ

ادعای عجیب رسانه چینی درباره حذف کره جنوبی

یک رسانه چینی دلیل حذف کره جنوبی را نتایج عمدی در دور گروهی دانسته است.

ورزش سه: سفر کره در جام ملت های آسیای در مرحله نیمه نهایی به پایان رسید. کره قصد داشت برای اولین بار پس از ۶۴ سال قهرمان آسیا شود، اما به دلیل شکست مقابل اردن در این امر ناکام ماند. این در حالی است که رسانه های چینی در خصوص شکست کره ادعایی تا حدودی پوچ مطرح کردند و گفتند: "این نتیجه ناکامی عمدی در دور گروهی برای عدم تقابل با ژاپن بود."
این یک شکست کامل بود که جایی برای بهانه نداشت. کره در نیمه اول با فشار هجومی و قوی اردن دست و پنجه نرم کرد. در واقع اگر سیوهای پیاپی چو هیون وو نبود، بازی زودتر هم برای آن‌ها به پایان می‌رسید. با این حال، سرمربی تیم یورگن کلینزمن در نیمه دوم هیچ تغییر اساسی ایجاد نکرد. تنها تغییر این بود که لی کانگ این برای مدت کوتاهی به مرکز زمین نقل مکان کرد.

ادعای عجیب رسانه چینی درباره حذف کره جنوبی

در دقایق 8 و 21 نیمه دوم، اشتباهات پارک یونگ وو و هوانگ این با ضدحمله اردن همراه شد و آن‌ها به راحتی دو گل به ثمر رساندند. کره که انرژی‌اش تمام شده بود، با تاخیر چو گیو سونگ، یانگ هیون جون و جونگ وو یونگ را به کار گرفت، اما این هم بی تاثیر بود. در این بازی کره هیچ شوت در چارچوبی داشت. این آماری است بود که به هیچ وجه برای نسل طلایی کره قابل قبول نیست.
در همین حال، رسانه چینی سوهو در مورد شکست کره نوشت: "اردن با شکست ۲-۰ کره، تاریخ جدیدی را نوشت. این نتیجه عملکرد عمدی کره در دور گروهی بود. در واقع رفتار شکست‌آمیز کره برای دوری از برخورد به ژاپن آب سردی را روی آنها ریخت. به جز برد مقابل بحرین، کره هرگز در ۹۰ دقیقه پیروز نشده است. کره بسیار خوش شانس بود که دو مانع عربستان و استرالیا را پشت سر گذاشت. فدراسیون فوتبال کره حالا باید بررسی کند که آیا حضور کلینزمن در این کشور تصمیم درستی بوده است یا خیر."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج