۱۳۹۵۷۶۴
۱ نظر
۳۲۱۳
۱ نظر
۳۲۱۳
پ

ایران طوری خوشحالی می‌کرد انگار قهرمان شده!

رئیس کمیته فنی ژاپن اعتراف کرد که برای کشورهای شرق آسیا قهرمانی در خاورمیانه سخت و چالش برانگیز است. به شادی زیاد ایران نیز کنایه ریزی زده شد.

ورزش سه: رئیس کمیته فنی ژاپن اعتراف کرد که برای کشورهای شرق آسیا قهرمانی در خاورمیانه سخت و چالش برانگیز است. به شادی زیاد ایران نیز کنایه ریزی زده شد.

ایران طوری خوشحالی می‌کرد انگار قهرمان شده!

به گزارش "ورزش سه"، سوریماچی، رئیس کمیته فنی ژاپن، به موریاسو، مربی ژاپن که تیمش در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا برابر ایران شکست خورد ابراز اطمینان کرد و به دفاع و حمایت کامل از او اشاره داشت. ژاپن با مربیگری او در 5 بازی 8 گل دریافت کرد.

ایران طوری خوشحالی می‌کرد انگار قهرمان شده!

سوریماچی در خصوص آینده مربی تیم ملی ژاپن گفت: «ما چیزهای مثبت و نیز صداهای تندی شنیده‌ایم، اما اساساً توافق داریم که بهتر از همیشه حمایت کنیم و برای جام جهانی آماده شویم. مهم است که دفعه بعد او حداکثر استفاده را از منابع و کیفیت تیمش ببرد. ما کاملاً از موریاسو حمایت خواهیم کرد. جای هیچ شکی در آن وجود ندارد.»

سوریماچی در مورد عملکرد بد دفاعی ژاپن گفت: «خوردن 8 گل در 5 بازی بدترین اتفاق تاریخ جام ملت‌های آسیا است. با توجه به اینکه 5 گل خورده ما از ضربات ایستگاهی بوده است، واضح است که این یک معضل جدی است و باید به دقت نگاه کنیم. از سوی دیگر، از نظر حمله، کیفیت بازیکنان خط میانی، از جمله بازیکنان خط حمله، بد نیست. در مورد تعداد شوت‌ها به سمت دروازه مشکلاتی وجود داشت، اما انتقال از حمله به دفاع، ویژگی‌های فوتبال ژاپنی را نشان داد.»

 

سوریماچی در مورد دشواری بازی در خاورمیانه گفت: «ما در بازی‌های حساس و تعیین کننده مشکل داشتیم. هماهنگی با دروازه‌بان در خط آخر، قدرت و خلاقیت فردی و حضور مستمر در یک سوم دفاعی عراق و ایران خوب نبود. ما ارزیابی‌های خود را برای حضور بهتر در مقدماتی جام جهانی انجام خواهیم داد. در واقع پس از دیدار دراماتیک برابر ایران، بازیکنان رقیب که پیروز شده بودند، به گونه‌ای در زمین دویدند که گویی قهرمان شده‌اند و از پیروزی خود بیش از اندازه ابراز شور و شوق کردند. اگرچه ایران در نیمه نهایی مغلوب قطر میزبان شد، اما برابر ژاپن به خوبی از جو ورزشگاه و حمایت هوادارانش استفاده برد.»

سوریماچی در پایان گفت: «سخت است که در خاورمیانه قهرمان شویم. آنجا جو برای عربستان سعودی، قطر و همین‌طور برای اردن، ایران و عراق بسیار خوب بود. من فکر می‌کنم علاقه و میزان انرژی‌ای که ایران که برای این بازی گذاشت، بسیار زیاد بود. همین امر در مورد عراق نیز صدق می‌کند. روحیه حریفان چالش برانگیز است. آنها همه چیزشان را روی میز می‌گذارند و ما را به چالش می‌کشند. من می‌بینم که آنها به سادگی سعی می‌کنند از نقاط ضعف ما استفاده کنند. البته من فقط به این دلیل که بازی‌ها در خاورمیانه است احساس بدی ندارم. ممکن است بازی در شرق آسیا برای ما ساده‌تر باشد، اما از دیدگاه ما، بازیکنان شاغل در فوتبال اروپای ما در محیط‌های کاملا متفاوت در خانه و خارج از خانه رقابت می‌کنند و به فشارهای خارجی عادت کرده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      والا راست میگه؛خوبه بازیا با فاصله کمی برگزار میشد وگرنه تا دوهفته خوشحالی میکردن_ کاش به ژاپن میباختیم حذف میشدیم آدم زورش نمیومد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج