۱۳۹۵۸۱۲
۱ نظر
۱۳۷۲
۱ نظر
۱۳۷۲
پ

نظر جالب بازیکنان تیم ملی درمورد گل سردار

بعضی از بازیکنان تیم ملی عقیده دارند که اگر تیم ماآن گل زودهنگام را به قطر نمی زد بهتر بود و شاید به فینال می رفت.

خبرورزشی: بعضی از بازیکنان تیم ملی عقیده دارند که اگر تیم ماآن گل زودهنگام را به قطر نمی زد بهتر بود و شاید به فینال می رفت.

نظر جالب بازیکنان تیم ملی درمورد گل سردار

ملی‌پوشان به طور کلی قطر را دست‌کم نگرفته بودند و می‌دانستند که این تیم چون میزبان است انگیزه‌های زیادی برای رسیدن به فینال و تکرار قهرمانی جام ملت‌های 2019 دارد، اما به نظر می‌رسید بعد از گل زودهنگام سردار آزمون خیال‌شان بابت پیروزی و رسیدن به فینال تا حدی راحت شد و ناخواسته بازی را شل گرفتند. وقتی با چند بازیکن تیم ملی در این رابطه صحبت کردیم می‌گفتند کاش آن گل زودهنگام را به قطری‌ها نمی‌زدیم چون بعد از آن احساس کردیم کار تمام است. البته همه به ما هشدار داده بودند که مراقب قطر باشید و به خاطر پیروزی مقابل ژاپن مغرور نشوید، حتی ما می‌دانستیم که جو ورزشگاه تقریباً در اختیار میزبان است و احتمالات داوری را هم در نظر گرفته بودیم اما در نهایت بدشانس بودیم و شاید اگر توپ جهانبخش وارد دروازه می‌شد شرایط خیلی فرق می‌کرد. 

مهم‌ترین ایراد تیم ملی در جام ملت‌های قطر نوسان این تیم بود. ما دقیقاً یک بازی درمیان همانی نبودیم که باید باشیم و روز بازی با قطر هم بر خلاف دیدار با ژاپن خیلی مقتدرانه ظاهر نشدیم. اگر ما چند موقعیت خوب گلزنی داشتیم قطر هم داشت و اگر یک‌بار دیگر منصفانه فیلم بازی را تماشا کنیم به این نتیجه می‌رسیم که قطر شایستگی رسیدن به فینال را داشت و اینکه قلعه‌نویی مدام از بدشانسی می‌گوید درست نیست. آنها هم در اواخر بازی حداقل در ۲ صحنه خیلی بدشانس بودند وگرنه گل‌های چهارم و پنجم را هم می‌زدند. وقتی تیم ملی نمی‌تواند در وقت‌های قانونی تیمی چون سوریه را ببرد و از قطر ۳ گل می‌خورد قاعدتاً نباید به جام برسد. ما حتی مقابل هنگ‌کنگ هم ضعیف ظاهر شدیم در حالی که عملکردمان مقابل فلسطین، امارات و ژاپن خوب و قابل دفاع بود اما با درخشش یک درمیان در هیچ تورنمنتی نمی‌توان قهرمان شد. 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی علی

      آقای احمدی خیلی زود گزارش بدی در مورد قطری ها دادی و مسخره شون کردی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج