اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۹۶۰۰۵
۱۵۰۲
۱۵۰۲
پ

کارشناس عراقی، هواداران تیم ملی ایران را سر کار گذاشت!

به شکل عجیبی پس از پایان مصاف ایران و قطر بحثی درباره آفساید بودن گل سوم این تیم شکل گرفته است.

ورزش سه: به شکل عجیبی پس از پایان مصاف ایران و قطر بحثی درباره آفساید بودن گل سوم این تیم شکل گرفته است.

کارشناس عراقی، هواداران تیم ملی ایران را سر کار گذاشت!

پس از پایان دومین بازی نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا شایعاتی درباره آفساید بودن گل سوم قطر در فضای مجازی دست به دست می‌شد و به سرعت بازدید آنها به میلیون‌ها نفر رسید.

این شایعه را در ابتدا صفحات مجازی عراقی به ویژه در توئیتر ایجاد کردند و وقتی ماجرا در ایران هم حالت جدی به خود گرفت که خبرگزاری ایرنا بخشی از حرف‌های یک کارشناس عراقی را روی صحنه گل سوم عراق منتشر کرد. در این ویدئو که در ادامه مشخص شد ساختگی بوده، کارشناس عراقی با محاسبات ریاضی ثابت می‌کند گل سوم قطر که با ضربه معز علی به ثمر رسید، آفساید بوده است.

این ویدیو و ادعای آفساید بودن گل سوم قطر در حالی با جدیت در فضای مجازی ایران دنبال می‌شد که مطرح شدن آن در شرایطی که دوربین‌های سیستم کمک داور ویدیویی مجهز به سنسورهای حرارتی هستند و امکان دستکاری آنها وجود ندارد، از اساس ادعایی غلط است.

از سوی دیگر حالا چند روز پس از مصاف ایران مقابل قطر و در شرایطی که تیم ملی یکی از بهترین فرصت‌هایش برای پایان دادن به حسرت نیم قرنی را به راحتی از دست داد، ویدیویی از صحنه گل معز علی منتشر شده که زاویه آن هم راستا با دفاع آخر تیم ملی ایران است و در این ویدیو به وضوح مشخص است که ورود رامین رضاییان به صحنه پس از معز علی اتفاق می‌افتد تا دیگر حرف و حدیثی درباره سالم بودن گل‌ قطری‌ها نمانده باشد.

البته معمولا تیم‌های بازنده به دنبالی راهی برای توجیه شکست خود و بهانه‌جویی هستند و این همان کاری بود که ژاپنی‌ها هم پس از باخت به ایران با اعتراض به خطای پرتاب در سایت‌های خود دنبال کردند. اعتراضاتی که به نظر می‌رسد اگر روی دلایل شکست و پیدا کردن راهکار رفع نقاط ضعف در آینده متمرکز شود، بسیار کارآمدتر خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج