اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۹۶۴۶۸
۱ نظر
۳۰۴۲
۱ نظر
۳۰۴۲
پ

بازیکن منفور علیه خریدهای جدید پرسپولیس

اوستون اورونوف، ابوالفضل بابایی، عبدالکریم حسن و عیسی آل‌کثیر چهار بازیکن جدید پرسپولیس هستند که هنوز قراردادشان ثبت نشده است.

همشهری آنلاین: با وجود جذب چهار بازیکن جدید، باشگاه پرسپولیس قادر به ثبت قرارداد آنها نیست و با چنین شرایطی نمی‌تواند در شروع نیم فصل دوم از آنها استفاده کند.

اوستون اورونوف، ابوالفضل بابایی، عبدالکریم حسن و عیسی آل‌کثیر چهار بازیکن جدید پرسپولیس هستند که با وجود عقد قرارداد رسمی با این باشگاه هنوز نتوانسته‌اند قرارداد خود را در هیئت فوتبال و سازمان لیگ ثبت کنند و با این شرایط کارت بازی برایشان صادر نخواهد شد و احتمالا در بازی پنجشنبه تیم خود مقابل آلومینیوم اراک غایب خواهند بود.

این مشکل از آنجایی به وجود آمده که فیفا به خاطر بدهی باشگاه پرسپولیس بابت جریمه مالیات قرارداد رادوشوویچ با این باشگاه پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس را بسته است و تا زمانی که مفاصا حساب این مالیات و جریمه‌اش صادر نشده و به فیفا ارائه نشود پنجر باز نخواهد شد.

در عین حال مشکل اصلی در طولانی شدن این ماجرا از این جهت است که مالیات سال آخر حضور رادوشوویچ در پرسپولیس مشخص نشده. از آنجایی که مالیات قرارداد بازیکنان همواره یک سال دیرتر مشخص می‌شود هنوز مالیات قرارداد فصل آخر رادو و جریمه‌اش از سوی اداره دارایی به باشگاه پرسپولیس اعلام نشده و تلاش‌های باشگاه در جهت مشخص شدن این رقم هنوز به جایی نرسیده است.

البته گفته می‌شود رقم جریمه مالیات قرارداد آخر رادوشوویچ چیزی حدود ۱۰ تا ۱۲ میلیارد تومان خواهد شد که با توجه به هزینه حدودا ۶۰ میلیاردی این بازیکن برای پرسپولیس، او یکی از گرانقیمت‌ترین بازیکنان تاریخ این باشگاه تا امسال به حساب می‌آید که البته در طول حضورش در این تیم بیشتر یک نیمکت نشین بود.

قرارداد شومی که در زمان محمدحسن انصاری فرد بسته شد و هنوز تبعاتش ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      خدالعنت کندانصاری فردراکه پول بیت المال چگونه خرج میکرد..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج