۱۳۹۶۸۰۴
۷۲۵
۷۲۵
پ

درخشان: پرسپولیس مهاجم و دروازه‌بان می‌خواهد

حمید درخشان سرمربی سابق پرسپولیس معتقد است بازی‌های تدارکاتی یک تیم و نتایجش را نباید برای سنجیدن یک تیم و مربی‌اش ملاک قرار داد.

ایران ورزشی: حمید درخشان سرمربی سابق پرسپولیس معتقد است بازی‌های تدارکاتی یک تیم و نتایجش را نباید برای سنجیدن یک تیم و مربی‌اش ملاک قرار داد. به بهانه دو باخت اخیر پرسپولیس در دو بازی دوستانه‌اش و شرایط این تیم در نقل و انتقالات نظرات درخشان را جویا شدیم.

 پرسپولیس در دو بازی اخیر تدارکاتی‌اش دو باخت کسب کرده، این نکته را برای شروع کار سرمربی جدید پرسپولیس امیدوار کننده می‌دانید؟

من بازی‌های تدارکاتی را ملاک قرار نمی‌دهم اما چیزی که در این بین مهم است این است که باید صبوری کنید چون به هر حال هر مربی‌ای برای نشان دادن کارش نیاز به زمان دارد. پرسپولیس دو بازی تدارکاتی هم با اوسمار برگزار کرده و باخته اما نباید آنها را ملاک قرار دارد چون شرایط بازی‌های تدارکاتی و بازی‌های رسمی خیلی با یکدیگر متفاوت است.

درخشان: پرسپولیس مهاجم و دروازه‌بان می‌خواهد

 اما اگر اینگونه نگاه کنیم که تیم به باختن عادت کند، باخت در دو بازی قابل قبول نیست!

مگر ما در لیگ بازی کردیم که بگوییم با این دو باخت تیم به باختن عادت می‌کند؟! این دو باخت برای پرسپولیس زنگ خطر هم نیست چون سرمربی جدید سعی دارد در بازی‌های دوستانه روش بازی مد نظر و بازیکنان تیم را در کنار هم قرار دهد تا به نوعی ترکیب و سیستم مد نظرش را پیدا کند و در بازی‌های رسمی هم آنها را به کار ببندد.

 سرمربی جدید پرسپولیس ظاهراً روش ۱-۳-۲-۴ را مد نظر خودش دارد اما هنوز بازیکن جایگزین سرلک را جذب نکرده و در پست مهاجم هم بازیکنی ششدانگ را به خدمت نگرفته!

به نظرم پرسپولیس بازیکنان خوبی داشت و چهار بازیکن جدید را هم در نیم فصل به خدمت گرفته است که تماماً با نظر سرمربی جدید بوده است، از این رو نباید به این مسأله پرداخت که باز در یکی دو پست بازیکن تخصصی کم نداریم چون نکته مهم این است که سرمربی تیم بازیکن جدیدش را توجیه کند که در هر پستی که مد نظر دارد از او بهترین کارآیی را بگیرد. در این بین در خط میانی ریگی ساده بازی می‌کند و کار اضافی ندارد و قادر است در خط میانی کارگشا باشد، ضمن اینکه هافبک‌های خوب دیگری هم داریم. در خط حمله هم ما عیسی و شهاب و بازیکنی از فجرسپاسی را به خدمت گرفته‌ایم که بضاعت فنی تیم را در این خط به حد قابل قبولی رسانده‌اند.

 یعنی با این بضاعت فکر می‌کنید خط حمله پرسپولیس کامل شده؟

خط حمله پرسپولیس شرایط بهتری پیدا کرده اما هنوز به نظرم بضاعت این خط کافی نیست و نیاز به بازیکن در خط حمله و حتی دروازه‌بان دوم احساس می‌شود.

 فکر می‌کنید اوسمار در مسئولیت سختی که به عهده گرفته موفق می‌شود؟

به نظرم کار این مربی خیلی سخت است و به نوعی سه، چهار بازی اول برای این مربی و سنجیدن او بسیار مهم و تأثیرگذار خواهد بود. امیدوارم اوسمار و پرسپولیس در بازی‌های نیم فصل دوم موفق باشند اما حقیقت امر این است که اگر مربی جدید در چند بازی سخت نیم فصل دوم نتیجه نگیرد کار برایش خیلی سخت می‌شود و به نوعی شاید ادامه راه برایش دشوار شود.

 قبول دارید که بازی پرسپولیس با تیم آلومینیوم اراک در این شهر و بازی مقابل تراکتور بدون حضور تماشاگر برای مربی برزیلی آزمونی بسیار سخت است؟

دقیقاً این دو بازی دیدارهای دشواری برای سرمربی جدید پرسولیس و تیمش هستند، هر چند تمام بازی‌های نیم فصل دوم بسیار سخت هستند اما از این بابت که شاید سرمربی پرسپولیس برای نشان دادن خودش و توانایی‌اش نیاز به برد و کسب نتایج قوی دارد شاید چند بازی اول نیم فصل دوم از دشواری و حساسیت بیشتری برای اوسمار برخوردار باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج