adexo3
۱۳۹۷۲۲۰
۲۰۹۷
۲۰۹۷
پ

اولین حضور تماشاگران پرسپولیسی شاید مقابل یحیی!

با در نظر گرفتن احتمال حضور گل محمدی در کادر فنی فولاد یک اتفاق عجب پیش روی او و هواداران پرسپولیس خواهد بود.

ورزش سه: از یحیی گل محمدی به عنوان جدی‌ترین گزینه سرمربیگری تیم فولاد شناخته می‌شود و شاید این مربی بعد از ترک پرسپولیس سر از  باشگاهی در بیاورد که زمانی به عنوان بازیکن در این تیم حضور داشت.

اما اگر گل محمدی سرمربیگری فولاد خوزستان را قبول کند در یک اتفاق عجیب و جالب خیلی زود با هواداران پرسپولیس مواجه خواهد شد. پرسپولیس در نخستین بازی نیم فصل دوم در اراک به میدان خواهد رفت، سپس در ورزشگاه خالی از تماشاگر میزبان تراکتور تبریز خواهد بود و سپس در فولاد شهر باید مقابل ذوب آهن بازی کند.

در واقع چنانچه تاریخ بازی حذفی پرسپولیس در سه هفته پیش رو نباشد  نخستین بازی خانگی پرسپولیس با حضور تماشاگرانش در دیدار هفته نوزدهم مقابل فولاد خوزستان خواهد بود که اگر یحیی سرمربی فولاد باشد پرسپولیسی‌ها در اولین حضور در ورزشگاه باید با سرمربی محبوب سابق شان مواجه شوند و این تقابل می‌تواند لحظات جذاب و جالبی را رقم بزند.

آخرین مسابقه ای که پرسپولیس در تهران  با حضور هوادارانش به میدان رفت دیدار معوقه از هفته یازدهم مقابل نساجی بود که در تاریخ ۷ دی ماه برگزار شد.با توجه به اینکه هنوز تاریخ دیدار این تیم مقابل فولاد در هفته نوزدهم اعلام نشده پیش بینی می‌شود این مسابقه در یکی از دو روز ۱۵ یا ۱۶ اسفند ماه که پنجشنبه و جمعه خواهد بود برگزار شود .

در این صورت سرخ‌ها بعد از ۶۸ یا ۶۹ روز در تهران مقابل هواداران‌‌شان بازی خواهند کرد و با توجه به اینکه زمان برگزاری مسابقه آخر هفته خواهد بود تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادی قابل توجه باشد و روز خاصی برای یحیی گل محمدی و هواداران پرسپولیس رقم بخورد. در عین حال این تقابل برای بازیکنان پرسپولیس هم خاص و ویژه خواهد بود چرا که بعد از سال‌ها همکاری با گل محمدی باید رودرروی او قرار بگیرند و علیه تیمش بجنگند.

از سوی دیگر این مسابقه درست قبل از دربی برگشت برگزار می‌شود و حساسیت‌های آن مسابقه نیز می‌‍تواند روی جدال پرسپولیس مقابل فولاد تاثیر بگذارد و اهمیت و حساسیت‌های این دیدار را نیز بالا ببرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج