۱۳۹۷۶۵۰
۶۳۹
۶۳۹
پ

میلان در آستانه صعود به یک هشتم نهایی لیگ اروپا

دور رفت پلی‌‌‌آف صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا با برتری شاگردان استفانو پیولی به پایان رسید.

خبرگزاری تسنیم: در ادامه بازی‌های دور رفت از پلی‌آف صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا، شب گذشته (پنجشنبه) از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران چهار دیدار همزمان برگزار شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال میلان در ورزشگاه سن‌سیرو با نتیجه ۳ بر صفر مقابل میهمان فرانسوی خود، تیم رن به برتری رسید.

میلان در آستانه صعود به یک هشتم نهایی لیگ اروپا

میلان که یکی از هشت تیم سوم حذف شده مرحله گروهی لیگ قهرمانان در پلی‌آف صعود به مرحله حذفی لیگ اروپاست، با گلزنی روبن لوفتوس چیک در دقیقه 32 از حریف خود پیش افتاد. لوفتوس چیک در دقیقه 47 دومین گل خود و میلان را به ثمر رساند و شش دقیقه پس از او هم‌تیمی‌اش رافائل لیائو، برای سومین بار دروازه میهمان فرانسوی را گشود.

با این نتیجه میلان گامی بلند برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا برداشت. دیدار برگشت این تیم و رن، هفته آینده در فرانسه برگزار خواهد شد.

در سه بازی همزمان، نبرد لانس و فرایبورگ در فرانسه بدون گل خاتمه یافت، بنفیکا در پرتغال با نتیجه 2 بر یک از سد تولوز فرانسه گذشت، اما دیگر نماینده پرتغال، براگا در خانه برابر قره‌باغ آذربایجان متحمل شکست سنگین 4 بر 2 شد.

شب گذشته دیدارهای دور رفت پلی‌آف صعود به مرحله حذفی لیگ کنفرانس اروپا نیز برگزار شد (میان تیم‌‌های سوم مرحله گروهی لیگ اروپا و تیم‌های دوم مرحله گروهی لیگ کنفرانس) که در مهمترین آنها آژاکس هلند در خانه برابر تیم بودو گلیمت نروژ به تساوی 2-2 رضایت داد.

در همین حال تیم دیناموزاگرب در غیاب بازیکن ایرانی خود صادق محرمی موفق شد میزبان اسپانیایی‌اش رئال بتیس را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد. برونو پتکوویچ در دقیقه 76 تنها گل این بازی را از روی نقطه پنالتی زد. محرمی به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو در جام ملت‌های آسیا 2023 تا پایان فصل امکان همراهی دیناموزاگرب را نخواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج