اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۹۸۵۵۲
۵۶۱
۵۶۱
پ

نامجومطلق: آقامحمدی، نکونام و خطیر را آشتی دهد

اختلاف میان مدیرعامل و سرمربی استقلال موجب نگرانی‌های بسیاری شده و بیم آن می‌رود که ادامه این اختلاف‌ها منجر به سقوط استقلال از صدر جدول شود.

روزنامه ایران ورزشی: اختلاف میان مدیرعامل و سرمربی استقلال موجب نگرانی‌های بسیاری شده و بیم آن می‌رود که ادامه این اختلاف‌ها منجر به سقوط استقلال از صدر جدول شود. مجید نامجومطلق، پیشکسوت باشگاه استقلال عمیقاً نگران آینده این باشگاه است و اعتقاد دارد اگر میان خطیر و نکونام وفاق ایجاد نشود، استقلال با مشکلات جدی مواجه خواهد شد. مطلق با اشاره به این موضوع مهم که استقلال از نظر فنی هیچ مشکلی پیش رو ندارد و صدرنشینی مؤید توانمندی این باشگاه در حوزه فنی است، دو طرف را به آشتی دعوت کرد. مطلق یک پیشنهاد قابل توجه هم دارد.

نامجومطلق: آقامحمدی، نکونام و خطیر را آشتی دهد

استقلال بار دیگر در خانه برد و به صدرنشینی خود ادامه داد. پیروزی مقابل صنعت نفت آبادان هر چند دشوار اما رکورد صددرصد پیروزی در روزهای میزبانی را حفظ کرد.

استقلال حقیقتاً از لحاظ فنی هیچ مشکلی ندارد و جواد نکونام کارش را به خوبی انجام داده و بازیکنان نیز تلاش قابل تقدیری انجام داده‌اند. من از لحاظ فنی هیچ مشکلی در استقلال نمی‌بینم و امیدوارم این روند در لیگ ادامه داشته باشد. استقلال دو بازی بسیار سخت مقابل ملوان و بعد از آن سپاهان پیش رو دارد و باید در این دو بازی به نتیجه مناسب دست یابد.

مصاحبه اخیر سرمربی استقلال درباره برخی اختلافات با مدیرعامل اما بار دیگر کانون استقلال را متشنج کرد. ظاهراً اختلاف‌ها میان دو طرف پابرجا است.

تنها نگرانی من هم همین است که اختلافات به استقلال لطمه بزند. همان طور که گفتم از لحاظ فنی هیچ مشکلی در استقلال وجود ندارد. اما مشکلات حاشیه‌ای وجود دارد که به آینده تیم لطمه وارد می‌کند. شما نباید روی این اصل تردید کنید که تیمی موفق می‌شود که تمام ارکانش در کنار هم تلاش کنند و در راه رسیدن به اهداف گام بردارند. متأسفانه در این چند وقت خبرهای خوبی از روابط نکونام و خطیر به گوش ما نمی‌رسد و همه را نگران کرده است. سؤال ما هم این است که چرا میان سرمربی و مدیرعامل این اندازه چالش وجود دارد؟

اوایل فصل هم این مشکلات وجود داشت اما نشستی با حضور برخی بزرگان برگزار شد و به ظاهر مشکلات دو طرف حل شد.

ما هم امیدوار بودیم که آن نشست ابتدای فصل در ایجاد روابط مطلوب میان نکونام و خطیر تأثیر مثبت بگذارد. کار خوبی در ابتدای فصل انجام شد و بزرگان استقلال این دو را کنار نشاندند و آشتی کردند اما متأسفانه دوباره ماجرا به حالت اول بازگشت و اختلافات شروع شد. واقعاً حیف است در فصلی که استقلال نتایج قابل قبولی به دست آورده و خوب نتیجه گرفته، این اتفاقات رخ دهد و به خاطر مشکلات درونی تیم به سمت حاشیه پیش برود.

پیشنهاد شما به عنوان عضوی قدیمی از این باشگاه چیست؟

به نظر من آقای آقامحمدی که از استخوان خردکرده‌های حوزه مدیریت در باشگاه استقلال است می‌تواند به این مشکلات پایان دهد و با یک اقدام ضرب‌الاجلی و سریع دو طرف را کنار هم بنشاند و با آنها صحبت کند تا دیگر درباره هم در رسانه‌‌ها اظهار نظر نکنند. آقای آقامحمدی سال‌ها قبل در باشگاه استقلال بوده و با فضای این باشگاه کاملاً آشنا است. ایشان با توجه به تجربیاتش می‌تواند از دیگر بزرگان باشگاه استقلال هم کمک بگیرد و طی یک نشست صمیمی با حضور بزرگان یک بار برای همیشه اختلافات کنار گذاشته شود. به نظر من آقای آقامحمدی باید نقش محوری در این ماجرا بازی کند تا شاید دیگر شاهد این اختلافات نباشیم.

جبهه‌گیری برخی گروه‌های هواداری علیه مدیریت قدری کار را دشوار کرده است.

چیزی جز اتحاد به موفقیت استقلال کمک نخواهد کرد. از نظر من نباید توجهی به این مسائل داشت. اگر نکونام و خطیر دست در دست هم بدهند و هیأت مدیره نیز به خوبی این دو را حمایت کند، هیچ کس نمی‌تواند جلودار موفقیت استقلال در لیگ برتر شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج