adexo3
۱۳۹۸۸۲۲
۲ نظر
۶۴۶
۲ نظر
۶۴۶
پ

قلعه‌نویی: به قطر باختیم چون فوتباله، پلی استیشن که نیست!

امیر قلعه‌نویی در خصوص شکست تیم ملی ایران برابر قطر گفت: برخلاف انتقادات برابر قطر که قهرمان جام ملت‌ها بود و تیم ضعیفی هم نیست موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم.

برترین‌ها: امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی ایران امشب مهمان ویژه‌برنامه فوتبال برتر بود تا در خصوص عملکرد تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا صحبت کند.

قلعه‌نویی در پاسخ محمدحسین میثاقی در خصوص نحوه بازی تیم مقابل قطر گفت: در این دیدار ما در تمام لحظات بازی‌ از لحاظ آماری بهتر بودیم اما درست نیست بگوییم چرا برنده نبودیم. چون فوتبال چرا ندارد! فوتبال یک روز برد دارد و یک روز باخت. تیم ملی آلمان سال‌هاست که افت کرده و انگلیس که فوتبال را به جهان آورد سال‌هاست قهرمان نشده است.

سرمربی تیم ملی در ادامه افزود: تاکتیک تیم مقابل قطر به هیچ عنوان بازی مستقیم نبود و اتفاقا این قطری‌ها بودند که رو به بازی مستقیم آوردند اما ما فقط در دقایق پایانی بازی مستقیم کردیم. بعد از گل مساوی در برابر قطر نیز از فرم بازی راضی بودیم و به خاطر همین تعویض نکردیم. این نکته را هم بدانید که در ایجاد موقعیت برابر قطر در جام ملت‌ها از بازی دوستانه با آن‌ها بهتر بودیم.

قلعه‌نویی در خصوص انتقادها در خصوص کنترل نکردن تک‌ستاره تیم ملی قطر یعنی اکرم عفیف نیز گفت: در گروه تلگرامی، اکرم عفیف را آنالیز کرده بودیم؛‌ حالا این‌که گل زد فوتباله دیگه، پلی‌استیشن نیست که!

قلعه‌نویی: به قطر باختیم چون فوتباله، پلی استیشن که نیست!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      فوتباله چون قطر برنامه داشت و نتیجه گرفت دیگه با اینشالله ماشالا تیم نتیجه نمیگیره

    • ناشناس

      متاسفم که این بابا مربی تیم ملیه.. هیچ جوره انتقاد نمیپذیره.. یا از لحاظ اماری میگیه از همه بهتر بودبم و یا اینکه مثال نقض میاره.. چون انگلیس قهرمان نشده ما هم نباید بشیم؟! چرا کرواسی رو مثال نمیزنی که کشور به اون کوچیکی فینال جهان میره.. موریاسو آرزوست که حداقل عذرخواهی میکنه با شهامت و تواضع

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج