اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۹۹۰۷۶
۱۹۱۹
۱۹۱۹
پ

جوان‌گرایی منتفی شد؛ کاپیتان تیم ملی خداحافظی نمی‌کند

احسان حاج‌صفی: کسی با من درباره خداحافظی‌ صحبت نکرده و خودم هم به فکر خداحافظی نیستم.

برترین‌ها: بحثی که این روزها در فوتبال ایران مطرح است بحث جوانگرایی در تیم ملی است و در همین راستا امید ابراهیمی پس از شکست ایران برابر قطر از بازی‌های ملی خداحفظی کرد و در ادامه انتظار می‌رفت کاپیتان تیم قلعه‌نویی هم با خداحافظی فضا را برای بازیکنان جوان باز کند اما احسان حاج‌صفی در این رابطه گفت: من از لحاظ بدنی شرایط خیلی خوبی داشتم و در بازی با سوریه هم ۱۲۰ دقیقه بازی کردم و بهترین بازیکن زمین شدم. شرایطم خوب بود. در واقع شرایط خوبی داشتم که دعوت شدم و به تیم ملی آمدم ولی باز هم حیف، حیف، حیف که نشد. نه تنها من، همه بازیکنانمان در بهترین شرایط بودند اما حیف که نتوانستیم شرایط خوب را به فینال برسانیم و خیلی خوب تمامش کنیم.

جوان‌گرایی منتفی شد؛ کاپیتان تیم ملی خداحافظی نمی‌کند

کسی با من در رابطه با خداحافظی از تیم‌ملی صحبت نکرده و خودم هم به فکر خداحافظی نیستم، چون خدا را شکر شرایط خیلی خوبی از نظر بدنی و روحی دارم. به نظر خودم در بهترین شرایط هستم و در همه بازی‌ها بازی می‌کنم. پارسال بهترین دفاع چپ یونان شدم و قراردادم را دو سال دیگر تمدید کردم؛ در لیگ اروپا و مقابل بهترین تیم‌های اروپایی بازی کردم. در یکی از بهترین تیم‌های یونان بازی می‌کنم و شرایط تیمی‌مان عالی است و صدر جدول هستیم. زیر نظر مربی خیلی خوبی کار می‌کنم و اگر شرایطم خوب نبود، نه می‌توانستم بازی کنم و نه باشگاه قرارداد دو ساله با من امضا می‌کرد. همه چیز خوب است و در بهترین شرایط هستم. آن موضوع هم به کادرفنی تیم ملی بستگی دارد؛ اگر صلاح دانستند من به تیم ملی دعوت می‌شوم و هر زمان هم دعوت شوم، سعی می‌کنم بهترینم را برای تیم بگذارم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج