۱۳۹۹۳۸۳
۴۷۵۴
۴۷۵۴
پ

نتیجه پرسپولیس- تراکتور سه بر صفر به سود تبریزی‌ها می‌شود؟

معاون ورزشی پرسپولیس پس از پیروزی مقابل تراکتور درباره آخرین شرایط نقل و انتقالاتی این باشگاه صحبت کرد.

ورزش سه: حسین بادامکی پس از پیروزی پرسپولیس مقابل تراکتور اظهار داشت: بازی خوبی بود. با اینکه طرفداران‌مان حضور نداشتند اما انرژی مثبت‌شان همراه تیم بود و در نیمه دوم خیلی خوب بازی کردیم‌. هر چند در نیمه اول می‌توانستیم کار را تمام کنیم و دو سه موقعیت خوب داشتیم. فکر می‌کنم یک بازی خوب و حساب شده انجام دادیم‌. به بازیکنان و کادرفنی تبریک می‌گویم. انشالله بازی بعد بازیکنان جدید هم اضافه شوند و با قدرت بیشتری پیش برویم.

نتیجه پرسپولیس- تراکتور سه بر صفر به سود تبریزی‌ها می‌شود؟

او درباره شرایط پنجره داخلی پرسپولیس و احتمال سه هیچ شدن بازی به سود تراکتور گفت: ما استعلام گرفته بودیم و گفتند پنجره داخلی بسته نیست. سازمان لیگ هم ظهر کارت آقای آل‌کثیر را صادر کرد. اگر پنجره بسته بود، قرارداد او ثبت نمی‌شد.

بادامکی در پاسخ به اینکه چرا مالیات رادوشوویچ تا روز گذشته پرداخت نشده بود، گفت: باشگاه ضمانت‌هایی به اداره مالیات داده بود و اداره مالیات هم نامه‌اش را داده بود. اگر اطلاع داشته باشید، اداره مالیات همینطوری یک نامه رسمی را به باشگاه نمی‌دهد. قطعا کار ما درست بود اما وکیل آقای رادوشوویچ اصرار داشتند که حتما فیش‌های واریزی به ایشان داده شود. ما هم این کار را کردیم و خدا را شکر پنجره باز شد.

معاون ورزشی پرسپولیس درباره اولین برد اوسمار در پرسپولیس عنوان کرد: ما بازی قبل هم بدشانسی آوردیم. علی‌رغم احترامی که برای آلومینیوم قائلم، بازی قبل هم موقعیتی روی دروازه ما نیامد و یک اتفاق باعث شد بازی را ببازیم. بازی قبل هم موقعیت‌های خوبی داشتیم. من فکر می‌کنم کیفیت تیم ما در نیم فصل دوم با وجود بازیکنانی که اضافه شدند، بالا رفته است. تیم خوبی داریم و آقای اوسمار هم با بازخوردی که از تمرینات داشتیم، شرایط فنی خوبی دارند و تلاش می‌کنند و بچه‌ها هم باانگیزه کار می‌کنند. تنها مشکل‌مان پنجره بود که باز شد و اگر ITC دو بازیکن خارجی‌مان هم امروز می‌رسید، خیلی بهتر بود ولی انشالله برای بازی بعد با تمام نفرات شرکت کنیم.

بادامکی درباره برنامه پرسپولیس برای جذب دروازه‌بان عنوان کرد: علی‌رغم اینکه فشار زیادی آمده که گلر دوم ما کم تجربه و جوان است اما آقای رفیعی گلر خیلی باکیفیتی است. درست است که در دو بازی تدارکاتی تیم باخت و گل خوردیم اما گلر جوان و باکیفیتی است و اگر میدان ببیند، خودش را نشان می‌دهد.

وی در خصوص شایعاتی که پیرامون جذب رشید مظاهری مطرح می‌شد، توضیح داد: لیست بزرگسال ما پر است و ما باید بازیکن جایگزین کنیم و لیست‌مان را خالی کنیم. این اتفاق هم رخ نداد.

معاون ورزشی پرسپولیس در پاسخ به اینکه برنامه‌ای برای جذب دروازه‌بان ندارد، گفت: گلر بزرگسالان که نمی‌توانیم اضافه کنیم و زیر ۲۳ سال هم که بازی کرده باشد، در لیگ ما وجود ندارد. باز هم می‌گویم آقای رفیعی گلر باکیفیتی است و ما نگرانی نداریم. فقط باید به او روحیه بدهیم که بتواند موفق باشد.

بادامکی در خصوص مراسم تقدیر و تشکر از یحیی گل‌محمدی گفت: انقدر درگیر پنجره و نقل و انتقالات بودیم، هنوز فرصت نشده اما حتما در برنامه‌های باشگاه هست.

او در پاسخ به اینکه آیا آخرین بازی شهاب زاهدی برای پرسپولیس بود، عنوان کرد: چرا آخرین بازی؟ دو سه بازیکن ما هم پیشنهاد دارند و همه اینها منوط به رضایت آقای اوسمار است. اگر قرار است اتفاقی بیفتد، ایشان باید بگویند.

بادامکی درباره لیست خارجی‌های پرسپولیس و مشکل باشگاه برای ثبت قرارداد خارجی‌ها گفت: عبدالکریم مشکلی ندارد اما یک نفر را باید خالی کنیم که آن هم باید خالی کنیم.

او درباره احتمال جدایی نبیل باهویی گفت: اگر آقای اوسمار راضی شود، باید با ایشان جلسه بگذاریم.

بادامکی در پایان در واکنش به اینکه آیا انتقال خدابنده‌لو قطعی است، گفت: انشالله.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج