۱۳۹۹۵۷۸
۱۴۳۵
۱۴۳۵
پ

ساحلی‌بازان ایران به دنبال حماسه‌ای دوباره

تیم ملی ساحلی ایران بعد از عملکردی خیره‌کننده در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۴، به دنبال آن است تا در مرحله حذفی هم روند درخشان خود را حفظ کند.

فوتبال ۳۶۰: جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۴ به میزبانی کشور امارات در حال برگزاری است؛ مسابقاتی که به پایان کارش در مرحله گروهی رسیده و از امروز (پنجشنبه) این رقابت‌ها در مرحله یک‌چهارم نهایی کار خود را پیش ببرد. تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که همواره جزو تیم‌های مطرح در سطح جهان بوده، بعد از ۲ دوره غیبت در جام جهانی، حالا در این تورنمنت حضور دارد و در مرحله گروهی عملکردی خیره‌کننده را از خود به جای گذاشت.

شاگردان علی نادری که در یکی از سخت‌ترین گروه‌های جام جهانی ۲۰۲۴ قرار گرفته بودند، در بازی نخست مقابل اسپانیا تا لحظه پایانی تسلیم نشدند و توانستند بعد از تساوی ۶-۶ در وقت‌های اضافی، این تیم را در ضربات پنالتی شکست بدهد تا اولین امتیاز خود در جام جهانی ۲۰۲۴ را به‌دست آورند. بعد از شکست دادن اسپانیا، شاگردان نادری در وقت قانونی با نتیجه ۶ بر ۳ آرژانتین را شکست دادند تا در دوئلی مستقیم برای سرگروهی برابر تاهیتی قرار گیرند.

ساحلی‌بازان ایران به دنبال حماسه‌ای دوباره

انتقام از تاهیتی به سبک ساحلی‌بازان

ملی‌پوشان فوتبال ساحلی ایران که در سال 2017 و در آخرین دوره حضورشان در جام جهانی، توانسته بودند خود را به مرحله نیمه‌نهایی برسانند و در این مرحله مغلوب تاهیتی شده بودند، در نبردی دوباره برابر این تیم به دنبال انتقام‌گیری بودند که توانستند به خواسته مهم خود برسند و عملکرد درخشان شاگردان علی نادری برابر یکی از برترین تیم‌های فوتبال ساحلی جهان باعث برتری 5 بر 3 تیم ملی فوتبال ساحلی ایران شد تا ملی‌پوشان با ثبت صعودی مقتدرانه به مرحله یک‌چهارم نهایی راه یابند.

پیش به سوی نبرد با قهرمان جهان

تیم ملی فوتبال ساحلی امارات، حریف امروز (پنجشنبه) شاگردان علی نادری است. ساحلی‌بازان فوتبال ایران بعد از شکست دادن اسپانیا، آرژانتین و تاهیتی باید امروز برابر امارات در مرحله یک‌چهارم نهایی قرار گیرند؛ آن‌هم در حالی‌که اماراتی‌ها در کارنامه خود 2 بار تجربه قهرمانی در جام جهانی را دارند و در این دوره از رقابت‌ها، میزبان این تورنمنت هستند تا کار شاگردان نادری برای رسیدن به جمع 4 تیم برتر جهان دشوار باشد. در حالی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران باید امروز به مصاف امارات برود که پیش از برگزاری این مسابقه، تیم‌های ملی برزیل و ژاپن برابر هم صف‌آرایی می‌کنند و برنده این دیدار باید به مصاف برنده دوئل ایران و امارات برود.

در سودای تاریخ‌سازی

شاگردان علی نادری در شرایطی به دنبال شکست دادن امارات و رسیدن به جمع 4 تیم برتر جهان هستند که در تاریخ جام جهانی، هیچ‌گاه تیم ملی ایران نتوانسته از مرحله نیمه‌نهای گذر کند. ملی‌پوشان فوتبال ایران در 7 دوره قبلی حضورشان در این تورنمنت، 4 بار در مرحله گروهی حذف شدند، 2 بار به مرحله یک‌چهارم نهایی رسیدند و تنها یک‌بار موفق شدند به جمع 4 تیم برتر جهان راه یابند که با قبول شکست مقابل تاهیتی، ناکام در فینالیست‌شدن بودند اما در مرحله رده‌بندی موفق شدند ایتالیا را از پیش بردارند و مقام سوم جهان را از آن خود کنند.

ساحلی‌بازان ایران امیدوارند که در این دوره از رقابت‌ها بتوانند تاریخ‌سازی کنند و با گذر از امارات و البته برنده دوئل ژاپن - برزیل، خود را به مرحله فینال جام جهانی برسانند و در یک‌قدمی کسب عنوان «قهرمان جهان» قرار گیرند. فوتبال ساحلی ایران در سالیان گذشته در تورنمنت‌هایی از جمله جام بین قاره‌ای و جام ملت‌های آسیا توانسته به مقام قهرمانی برسد و حالا کسب مقام در جام جهانی می‌تواند ویترین افتخارات این رشته را تکمیل کند.

آقای گلی هم به ستاره ایران می‌رسد؟

لئو مارتنیس از پرتغال در جدول برترین گلزنان جام جهانی فوتبال ساحلی با ثبت 7 گل زده صدرنشین است و بعد از او، نام محمدعلی مختاری، ستاره فوتبال ساحلی ایران در کنار ایهار برشتسل از بلاروس به عنوان بازیکن 6گله در این جدول دیده می‌شود. در بین ستاره‌های فوتبال ساحلی ایران بعد از محمدعلی مختاری، در اتفاقی جالب‌توجه حمید بهزادپور دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با 3 گل زده، دومین گلزن برتر ایران است! مختاری که هر 3 مسابقه ایران در مرحله گروهی موفق به گلزنی شد، حالا امیدوار به کسب عنوان آقای گلی است و باید دید ستاره فوتبال ساحلی ایران به این افتخار مهم دست پیدا می‌کند یا خیر.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج