اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۹۹۶۸۵
۶ نظر
۳۰۱۴
۶ نظر
۳۰۱۴
پ

وداع تلخ با آسیا؛ الهلال، سپاهان را شش‌تایی کرد

سپاهان دقیقا مانند مسابقه رفت با نتیجه سه بر یک مقابل الهلال تن به شکست داد تا از دور رقابت های لیگ قهرمانان آسیا حذف شود.

برترین‌ها:  سپاهان دقیقا مانند مسابقه رفت با نتیجه سه بر یک مقابل الهلال تن به شکست داد تا از دور رقابت های لیگ قهرمانان آسیا حذف شود. 

تیم‌های فوتبال الهلال عربستان و سپاهان ایران از ساعت ۲۱:۳۰ امشب (پنجشنبه - به وقت ایران) در آخرین دیدار از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۴-۲۰۲۳، در ورزشگاه کینگدام آره‌نا ریاض به مصاف هم رفتند. سپاهان در مجموع با نتیجه ۶ بر ۲ مقابل الهلال شکست خورد.

وداع تلخ با آسیا؛ الهلال، سپاهان را شش‌تایی کرد

بازی  دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا / پنج‌شنبه: 03/12/1402 ؛ ساعت: 21:30 / ورزشگاه: کینگدام آره‌نا / 25 هزار تماشاگر 

سوتگروه داوری: عادل خمیس النقبی / کمک‌ها: محمد یوسف عبدالله - علی راشد النویمی (همگی از امارات)؛ داور چهارم: سلطان محمد صالح یوسف

ترکیب الهلال: 

یاسین بونو، حسان تمبکتی، علی البلیهی، سعود عبدالحمید، یاسر الشهرانی (67- ناصر الدوساری)،  محمد کنو  (67- سلمان الفرج)، روبن نوس، مالکوم، میشائیل دلگادو، سالم الدوسری، الکساندر میتروویچ

سرمربی: ژرژ ژسوس

ترکیب سپاهان:

پیام نیازمند، سیاوش یزدانی، میلاد زکی‌پور، آریا یوسفی، رامین رضاییان، امید نورافکن، محمد کریمی، برایان دابو، فرشاد احمدزاده، علی اصغر اعرابی، شهریار مغانلو

سرمربی: ژوزه مورایس

شرح گل ها:

الهلال صفر – سپاهان یک (دقیقه 54: فرشاد احمدزاده): یک ارسال به سمت چپ نصیب میلاد زکی پور شد. این بازیکن نیز توپ را به اعرابی سپرد که ارسال او در تیر دوم با ضربه سر رامین رضاییان همراه شد و فرشاد احمدزاده مقابل دروازه خالی توانست توپ را به تور چسبانده و سپاهان را پیش بیندازد.

الهلال یک – سپاهان یک (دقیقه 76: سالم الدوسری): پاس علی البلیهی به سالم الدوسری رسید و این بازیکن با یک چرخش تماشایی وارد محوطه جریمه شد و ضربه بغل پا و فنی او پس از برخورد به دست نیازمند وارد دروازه شد.

الهلال 2 – سپاهان یک (دقیقه 82: روبن نوس): ارسال میشائیل به روی دروازه و پاس میتروویچ به مالکوم رسید که شوت او را ابتدا نورافکن و سپس زکی پور دور کردند که روبن نوس از پشت محوطه جریمه با یک شوت تماشایی و روی پا، دروازه سپاهان را باز کرد.

الهلال 3 – سپاهان یک (دقیقه 7+90): ابتدا شوت سالم الدوسری را پیام نیازمند دفع کرد و توپ در برگشت به سعود عبدالحمید رسید و این بازیکن نیز با یک کاتبک ساده، توپ را به میتروویچ سپرد و مهاجم صربستانی کار سختی برای باز کردن دروازه سپاهان نداشت.

لحظات حساس:

دقیقه2: روی اشتباه محمد کنو، فرشاد احمدزاده با یک ضربه فنی بغل پا قصد داشت دروازه میزبان را باز کند که توپ او با برخورد به روبن نوس راهی کرنر شد.

دقیقه 6: شهریار مغانلو پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد که شلیک فنی و دیدنی او به شکل بسیار خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 12: ارسال دیدنی رامین رضاییان به روی دروازه با ضربه عجیب و غریب فرشاد احمدزاده به بیرون رفت.

دقیقه 15: ارسال روبن نوس حوالی نقطه پنالتی به الکساندر میتروویچ رسید که ضربه سر او را پیام نیازمند دفع کرد و در برگشت نیز شوت حسان تمبکتی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 18: ارسال بلند سعود عبدالحمید از سمت راست به روی دروازه با ضربه سر میتروویچ همراه شد که توپ او از نیازمند عبور کرد ولی یزدانی توپ را از روی خط برگشت داد و مانع از گلزنی حریف شد.

دقیقه 22: شوت روی پای میتروویچ را نیازمند به راحتی مهار کرد.

دقیقه 24: اعرابی از سمت چپ با یک فرار تند و تیز صاحب موقعیت خوبی شد که ضربه او به شکل خطرناکی و با فاصله کم از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 27: ارسال بازیکنان الهلال به روی دروازه در تیر دوم به محمد کنو رسید که شوت روی پای او به تیرک دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.

دقیقه 31: پرتاب اوت بلند آریا یوسفی به روی دروازه با ضربه سر مغانلو به فرشاد احمدزاده رسید و این بازیکن موفق شد دروازه حریف را باز کند ولی این گل به دلیل آفساید رد شد.

دقیقه 37: روی پاس طلایی میتروویچ، توپ به میشائیل دلگادو رسید که ضربه این بازیکن با فاصله بسیار کمی از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 40: میتروویچ باز هم در باز کردن دروازه سپاهان بدشانس بود. ضربه او در آستانه ورود به دروازه توسط آریا یوسفی از روی خط برگشت داده شد.

دقیقه 43: ارسال دیدنی رامین رضاییان در تیر دوم به مغانلو رسید که ضربه سر تماشایی او به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 45: شوت فنی و بغل پای مالکوم را نیازمند مهار کرد.

دقیقه 51: شوت راه دور آریا یوسفی را یاسین بونو مهار کرد.

دقیقه 62: ارسال آریا یوسفی در پشت محوطه جریمه به مغانلو رسید و او تصمیم گرفت با ضربه سر دروازه الهلال را تهدید کند که توپ او به بیرون رفت.

دقیقه 71: روی اشتباه آریا یوسفی، مالکوم با فراری تند و تیز به سمت دروازه سپاهان پیش رفت که با خطای یزدانی سرنگون شد. داور ابتدا به مدافع سپاهان کارت زرد داد و سپس با مراجعه به VAR، یزدانی را اخراج کرد.

دقیقه 2+90: یک ارسال از سمت راست به میتروویچ رسید و او نیز توپ را برای مالکوم کاشت که ضربه او به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      تبریک به فدراسیون و تاج و دار و دستش

    • ناشناس

      آریا یوسفی یه تنه سپاهان رو نابود کرد اون از سوتی اولش که باعث اخراج یزدانی شد اونم از گل اول که توپ از زیر پاهاش رد شد رسید به سالم الدوساری و گل شد و سومین سوتیش هم دفع ناقص توپ به پشت محوطه جریمه بود که الهلال یه سوپر گل دیدنی با دفع ناقص آریا یوسفی به ثمر رسوند... جالب تر اینکه مورایس تا دقیقه 96 بازی بیرون نیاوردش و اصلا براش فرقی نمیکرد که یه بازیکن یه تنه تیم رو نابود کرد اونم تیمی که واقعا سوار بازی بود و میتونست صعود کنه ولی با نفهم بازی یه بچه که اینطوری توی میدان بزرگ تیم رو نابود میکنه و آرزوی هوادارای سپاهان رو به باد میده واقعا حیف به سپاهان که یه همچین مربی و بازیکنی داره که اصلا عین خیالشونم نبود نابودی سپاهان.... واقعا حیف شد.... حیف شد

    • ناشناس

      کلن سه تا دفاع سوتی داریم ایران سیاوش یزدانی روزبه چشمی و شجاع خلیل زاده

    • احمد نایینی

      چه انتظاری داریدوقتی داورعربه varعربه ناظرعربه باپنبه سرمیبرند ومسولین بغیرت سر دراستین ‌ دارندوبی بخارترین اعضای afcهستند.

    • مارانی

      ازباخت شله زردبخاطرنماینده ایران بودن خیلی خوشحالم وبه فوتبالدوستان تبریک میگم

    • ناشناس

      سپاهان به فدراسیون فوتبال ،یار دوازدهم تیم الهلال یعنی داور در هر دو بازی باخت.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج