۱۳۹۹۹۳۸
۳۹۰۵
۳۹۰۵
پ

توصیه جالب سنگربان سابق پرسپولیس به بیرانوند

محمود خوراکچی، سرمربی تیم فوتسال آلومینیوم اراک که سابقه حفاظت از سنگرتوری پرسپولیس در دهه هفتاد را دارد به علی‌‌رضا بیرانوند پیشنهاد داده است که از حاشیه دوری کند.

ورزش سه: محمود خوراکچی، سرمربی تیم فوتسال آلومینیوم اراک که سابقه حفاظت از سنگرتوری پرسپولیس در دهه هفتاد را دارد به علی‌‌رضا بیرانوند پیشنهاد داده است که از حاشیه دوری کند.

توصیه جالب سنگربان سابق پرسپولیس به بیرانوند

به گزارش ورزش سه، در ماه‌های اخیر حاشیه‌های زیادی پیرامون علی‌‌رضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس رخ داده است. به حدی که این دروازه‌بان تصمیم گرفته تا پایان فصل از هر گونه مصاحبه با خبرنگاران خودداری کند. در همین خصوص محمود خوراکچی، سنگربان سابق پرسپولیس در دهه هفتاد که در سالیان اخیر به عنوان سرمربی در تیم‌های باشگاهی فوتسال مشغول به فعالیت است و در این رشته بسیار شناخته شده به شمار می‌رود، پس از پایان دیدار تیمش ایرالکو اراک با سفیرگفتمان تهران از سری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال ایران، بخشی از صحبت‌هایش را به علی‌‌رضا بیرانوند اختصاص داد و در پاسخ به سوالات خبرنگاران از پیشنهادش به دروازه‌بان ملی‌پوش پرده برداشت.

خوراکچی به خبرنگاران گفت: من همیشه به علی‌‌رضا پیشنهاد داده‌ام، همانطور که پله‌های ترقی و پیشرفت را طی می‌کند از حاشیه نیز دوری بکند و متاسفانه این حاشیه‌ها هستند که به سراغ علی‌‌رضا می‌آیند‌. بنده فکر می‌کنم آقای بیرانوند باید یک ریکاوری بسیار خوبی داشته باشه که اگر انجام ندهد بدون شک در آینده هم تیم‌ملی و هم باشگاه پرسپولیس آسیب می‌بیند. من اعتقاد دارم که بیرانوند و عابدزاده از بهترین‌های دروازه‌بانی تاریخ ایران محسوب می‌شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج