adexo3
۱۴۰۰۱۴۷
۳۹۹
۳۹۹
پ

این مرتبه هری و مانو، بایرن را نجات دادند

بایرن مونیخ با درخشش هری کین ۲-۱ لایپزیش را شکست داد.

ورزش سه: شاگردان توماس توخل پس از سه باخت پیاپی در بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانز آرنا برابر لایپزیش قرار گرفتند و در حالی‌که این دیدار هم تا دقایق پایانی با نتیجه ۱-۱ دنبال می‌شد، با گل زیبای هری کین سه امتیاز بازی را کسب کردند.

این مرتبه هری و مانو، بایرن را نجات دادند

باواریایی‌ها برخلاف سه بازی گذشته در این دیدار سرحال بودند و بازی را بهتر از مهمان آغاز کردند. در دقیقه ۵ ضربه سر هری کین را بلازویچ به زیبایی نصیب خود کرد.

در ادامه میزبان صاحب توپ و میدان بود و به لایپزیش اجازه نمی‌داد مالکیت را به دست بگیرد. با این حال خود بایرن هم موقعیتی خلق نکرد و بازی بدون اتفاق و هیجان خاصی در جریان بود.

در دقیقه ۳۴ روی همکاری موسیالا و سانه، وینگر آلمانی در موقعیت عالی‌ای قرار گرفت اما دروازه‌بان حریف با یک خروج عالی مانع پیشروی او شد.

لحظاتی بعد ضربه سر کین روی سانتر مولر با اختلاف نسبتاً کمی از بالای دروازه راهی اوت شد تا نیمه اول بدون گل به پایان برسد.

این مرتبه هری و مانو، بایرن را نجات دادند

نیمه دوم را هم بایرن بهتر آغاز کرد. پس از تلاش‌های مکرر، در دقیقه ۵۶ موسیالا توپی را به کین در سمت چپ محوطه جریمه رساند. مهاجم انگلیسی شوتی دقیق را روانه سمت مخالف دروازه کرد و موفق شد بازی را ۱-۰ کند.

در دقیقه ۶۱ ششکو با پاس زیبای هنریش در موقعیتی عالی قرار گرفت اما ضربه چیپ او در مقابل دروازه را نویر به شکلی فوق‌العاده مهار کرد.

لایپزیش در ادامه بازی در دست گرفت و در دقیقه ۷۰ توانست گل مساوی را به ثمر برساند. شوت ششکو در محوطه جریمه با برخورد به گورتزکا منحرف و تبدیل به گل شد.

پس از این گل بایرن دوباره صاحب توپ و میدان شد. در دقیقه ۸۰ کین در مقابل دروازه با یک ضربه سر می‌توانست دروازه را باز کند اما توپ با اختلاف کمی از بالای دروازه راهی اوت شد.

بازی در ادامه بدون موقعیت خاصی در جریان بود و همه تصور می‌کردند که با نتیجه مساوی به اتمام می‌رسد تا اینکه در دقیقه ۱+۹۰ هری کین با پاس چوپوموتینگ با یک والی فوق‌العاده دروازه بلازویچ را برای بار دوم باز کرد.

در ادامه شاهد اتفاق دیگری نبودیم و این دیدار جذاب با پیروزی ۲-۱ بایرن مونیخ خاتمه یافت. آنها با این پیروزی ۵۳ امتیازی شدند و فاصله ۸ امتیازی با صدر جدول را حفظ کردند

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج