۱۴۰۰۴۰۸
۳۲۸۷
۳۲۸۷
پ

تصمیم قاطع اوسمار؛ جدایی همزمان ۲ بازیکن!

باشگاه پرسپولیس فقط امروز را مهلت دارد تا در مورد مهاجمان تیمش تصمیم نهایی را بگیرد.

همشهری آنلاین: شهاب زاهدی که در تابستان برای بازگشت به پرسپولیس خودش را به یحیی گل‌محمدی پیشنهاد داد، بعد از سپری کردن یک نیم‌فصل نه‌چندان بد در این تیم با پیشنهاد یک تیم ژاپنی مواجه شده و سخت به دنبال پیوستن به این تیم است. او احساس کرده که ثابت بازی کردن در پرسپولیس به مانند نیم‌فصل اول راحت نخواهد بود و به همین دلیل با وجود مخالفت اوسمار قصد ماندن ندارد. عجیب اینکه او وقتی با مخالفت سرمربی و مدیریت باشگاهش مواجه شد، از ابتدای این هفته از حضور در تمرینات سرخپوشان خودداری کرده و با رفتار آماتورگونه‌اش باشگاه را در شرایط سختی قرار داده است. در همین راستا نیز اوسمار به مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که اگر شهاب دلش با تیم نیست می‌تواند برود اما حتما برای او باید جایگزین استخدام کنند.

تصمیم قاطع اوسمار؛ جدایی همزمان ۲ بازیکن!

اوسمار این بار کوتاه نمی‌آید

اوسمار برای تقویت تیمش در خط حمله چند هفته پیش خواهان ویلن موتا مهاجم برزیلی شاغل در لیگ تایلند شد اما باشگاه پرسپولیس از این مربی خواست قید جذب این مهاجم را زده و به خرید اوستون اورونوف رضایت دهد که او کوتاه آمد. در شرایط فعلی که صحبت از جدایی شهاب زاهدی است و خود اوسمار نیز تمایلی برای ادامه دادن با نبیل باهویی ندارد، برخی از مسئولان باشگاه پرسپولیس برای جذب مهاجم عراقی ازجمله مهند علی اقدام کردند که این مساله با استقبال خوبی از سوی اوسمار مواجه نشد. مربی برزیلی ترجیح می‌دهد اگر تیمش به دنبال خرید جدید در خط حمله است مهاجم مدنظرش، ویلن موتا جذب شود نه بازیکن دیگری. این در شرایطی است که باشگاه پرسپولیس شرایط مالی خوبی برای جذب مهاجم گران‌قیمت در این مقطع از فصل ندارد.

زاهدی و نبیل رفتنی می‌شوند؟

باشگاه پرسپولیس فقط امروز را مهلت دارد تا در مورد مهاجمان تیمش تصمیم نهایی را بگیرد. شهاب زاهدی که تمرینات تیمش را تحریم کرده و قصد ماندن ندارد. البته برخلاف او نبیل باهویی خیلی دوست دارد بماند اما مشکل اینجاست که اوسمار خیلی قاطع اعلام کرده که نبیل را نمی‌خواهد حتی اگر قرار به جدایی شهاب زاهدی باشد. در این میان باشگاه پرسپولیس نبیل را به خیلی از تیم‌های لیگ برتری پیشنهاد داد تا بتواند او را به تیمی بفروشد که تیمی حاضر به خرید این بازیکن نشد. در همین راستا باشگاه پرسپولیس به دنبال توافق با نبیل و ایجنتش است تا با کمترین ضرر مالی او را بفروشد. هرچند مهاجم سوئدی برای جدایی خواهان کل دستمزدش است. جالب اینکه نبیل خرید درویش و اطرافیانش برای پرسپولیس بود و در ابتدای فصل نیز به یحیی گل‌محمدی اطمینان دادند اگر نیم‌فصل او را نخواهد بدون هیچ مشکلی قراردادش از سوی باشگاه فسخ خواهد شد، غافل از اینکه بند فسخ او بعد از گذشت ۶ ماه از قرارداد قابلیت اجرا دارد که زمان آن فرا نرسیده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج