۱۴۰۰۶۰۹
۱۴۹۲
۱۴۹۲
پ

تکلیف یک لژیونر برای جام ملت‌ها مشخص شد

دیوید راموس، سرمربی تیم وینا البالی والدپیناس اسپانیا، طی تماس تلفنی با برنامه تلویزیونی فوتسال ۲۰۲۰، پیام خوشی را به جامعه فوتسال و تیم ملی ایران داد.

ورزش سه: دیوید راموس، سرمربی تیم وینا البالی والدپیناس اسپانیا، طی تماس تلفنی با برنامه تلویزیونی فوتسال ۲۰۲۰، پیام خوشی را به جامعه فوتسال و تیم ملی ایران داد.

تکلیف یک لژیونر برای جام ملت‌ها مشخص شد

سعید احمدعباسی، از بهترین گلزنان لیگ برتر فوتسال ایران که در دو فصل اخیر برای باشگاه وینا البالی والدپیناس اسپانیا توپ می‌زند و به مهره‌ای تاثیرگذار بدل شده است که از او به عنوان یکی از بهترین بازیکنان وینا البالی یاد می‌کنند. با این حال، حضور گلزن بالفطره ایرانی در جام ملت‌های آسیا 2024 به علت اینکه برنامه مسابقات خارج از تقویم فیفادی بوده، در هاله‌ای از ابهام وجود دارد و همین موضوع نگرانی‌های بسیار زیادی را برای سرمربی تیم‌ملی و خود بازیکن به همراه داشته است.

احمدعباسی در ماه‌های اخیر جلسات فراوانی را با مدیران باشگاه وینا البالی ترتیب داده و از آن‌ها تقاضا کرده است که تیم ملی فوتسال ایران را در جام ملت‌های آسیا 2024 همراهی کند که گویا موفق شده رضایت مدیران باشگاه را جلب کند.

در همین خصوص، دقایقی پیش سرمربی تیم وینا البالی والدپیناس طی تماس تلفنی که برنامه تلویزیونی فوتسال 2020 با او داشت، اعلام کرد که مذاکره سعید احمدعباسی با مدیران باشگاه مسیر خوبی را پیموده است و این نوید را می‌دهد که این بازیکن در جام ملت‌های آسیا برای تیم ملی فوتسال به میدان می‌رود.

دیوید راموس سرمربی وینا البالی والدپیناس در برنامه تلویزیونی فوتسال 2020 گفت: بنده سرمربی تیم هستم و باید مدیران باشگاه با حضور سعید موافقت کنند. در این برهه، احمدعباسی تلاش بسیار زیادی را انجام داده تا بتواند همراه با تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت‌های آسیا حضور پیدا کند که تا حدودی مذاکره آن‌ها به درستی پیش رفته است.

طبق اطلاعاتی که خبرنگار ورزش سه بدست آورده. دیوید راموس از هفته‌های قبل به عنوان سرمربی با حضور احمدعباسی در جام ملت‌های آسیا موافقت کرده است و این موضوع را با بازیکن شاخص تیم‌ملی در میان گذاشته. همچنین باشگاه وینا البالی به احمدعباسی اعلام کرده که فدراسیون فوتبال ایران باید نامه نگاری‌های خود را با باشگاه انجام بدهد، تا آن‌ها به صورت رسمی به مقامات فدراسیون پاسخ بدهند. اگرچه شروط دیگری را هم برای احمدعباسی و فدراسیون فوتبال ایران خواهند گذاشت. شرط اول آن‌ها تمدید مجوز خروج بازیکن است که 29 اسفند به پایان می‌رسد و فدراسیون فوتبال موظف خواهد بود بدون حضور احمدعباسی در ایران، مجوز وی را برای مدتی دیگر تمدید کنند. همچنین یک شرط دیگر برای بازیکن و فدراسیون فوتبال ایران برقرار است که اطلاعات آن برای سایت ورزش سه محفوظ خواهد ماند.

به هر حال، باید حضور سعید احمدعباسی را در جام ملت‌های آسیا 2024 قطعی دانست که خبری بسیار خوشایند برای جامعه فوتسال و تیم‌ملی ایران محسوب می‌شود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج