۱۴۰۱۰۹۵
۱۵۶۳
۱۵۶۳
پ

بهترین زوج دفاعی نامتقارن لیگ در استقلال!

گوستاوو بلانکو و رافائل سیلوا روز گذشته عملکرد فوق العاده ای در مهار مهاجمان تیم سپاهان داشتند.

ورزش سه: استقلال روز گذشته یکی از بزرگترین جدال های نیم فصل دوم را پیروز شد. آبی پوشان در ورزشگاه آزادی موفق شدند با تک گل دیدنی روزبه چشمی از سد سپاهان عبور کنند تا گام بزرگی در راه قهرمانی بردارند. سه امتیازی که به لطف عملکرد خوب دفاعی تیم نکونام به دست آمد.

استقلال در شرایطی به مصاف سپاهان رفت که این دیدار تقابل میان بهترین خط حمله و برترین خط دفاعی لیگ بود. زردپوشان اصفهانی با دو بازی کمتر نسبت به رقبا، ۳۳ بار دروازه حریفان را باز کرده بودند و مشخص بود که مدافعان آبی پوش کار سختی برابر خط حمله زهردار حریف خواهند داشت.

با این حال، آرایش بسیار خوب استقلال در خط دفاع و کم اشتباه بودن بازیکنان این تیم، عامل مهمی برای کسب سه امتیاز دیروز بود. یکی از بازیکنانی که نقش پررنگی در عملکرد خوب تیم در بخش دفاعی داشت، مهاجم بلند قامت آبی پوشان بود که روز بسیار خوبی را تجربه کرد.

بهترین زوج دفاعی نامتقارن لیگ در استقلال!

گوستاوو بلانکو که بابت عدم گلزنی در هفته های اخیر مورد انتقاد قرار گرفته بود، در جدال برابر سپاهان بارها و بارها به کمک خط دفاعی تیمش آمد و روی بسیاری از ارسال های حریف، ضربات سر نخست را زد و مانع از خطرسازی مهاجمان بلند قامت سپاهان شد.

با وجود حضور شهریار مغانلو و رضا اسدی در خط حمله و جلو کشیدن مدافعانی نظیر سیاوش یزدانی و محمد دانشگر، اما این تیم هرگز نتوانست روی ارسال ها ایجاد موقعیت کند که عامل این موضوع دفاع خوب تیمی استقلال و عملکرد مثبت رافائل سیلوا، ایمان سلیمی، آرمین سهرابیان و البته گوستاوو بلانکو بود.

بهترین زوج دفاعی نامتقارن لیگ در استقلال!

مدافع برزیلی که در نیم فصل دوم به استقلال بازگشته، تا به اینجا نمایش بسیار خوب و مثبتی در ترکیب تیم داشته و روز گذشته نیز به همراه گوستاوو بلانکو، ترکیب عجیب و نامتقارن و البته موفقی در خط دفاعی داشتند و به قول معروف، روی هوا به مهاجمان حریف اجازه نفس کشیدن ندادند.

به هر حال باید بابت پیروزی مهم روز گذشته استقلال از عملکرد خوب این دو بازیکن خارجی در کارهای دفاعی یاد کرد که در کنار سلیمی و سهرابیان، روز بسیار خوبی را مقابل تیم قدرتمند سپاهان سپری کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج