۱۴۰۱۳۵۶
۲۱۰۶
۲۱۰۶
پ

حمایت ویژه پیشکسوت پرسپولیس از نکونام!

وحید قلیچ دروازه بان پیشین پرسپولیس، از شکست تیم سپاهان اصفهان در تهران ابراز خوشحالی کرد.

خبر ورزشی: تیم‌های فوتبال استقلال و سپاهان در حساس‌ترین دیدار هفته هجدهم لیگ برتر، در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با پیروزی یک بر صفر شاگردان نکونام به پایان رسید.

حمایت ویژه پیشکسوت پرسپولیس از نکونام!

وحید قلیچ گلر اسبق تیم پرسپولیس در این رابطه گفت: من از همان شروع کار جواد نکونام در استقلال، از او تعریف کرده و گفتم تشنه موفقیت است. او مربی با کلاسی است که مثل دوران بازی با شور و حرارت خاصی لب خط تیمش را رهبری می‌کند و یک جورهایی ما را یاد دیه گو سیمئونه می‌اندازد. من خودم مربیانی را که کنار خط جنب و جوش زیادی دارند را می‌پسندم و دوست دارم چون با این شیوه، بازیکنان خود را هم وادار به مبارزه و جنگندگی می‌کنند. جواد نکونام سال‌ها کاپیتان تیم ملی بوده، سال‌ها در لالیگا توپ زده و حالا به یک مربی باهوش و کاربلد تبدیل شده است. او به نظر من آینده مربیگری ایران است و مطمئن هستم سال‌های بعد روی نیمکت تیم ملی هم خواهد نشست.

وی ادامه داد: همیشه گفته ام و باز تکرار می‌کنم که استقلال تیم دوم من است و از پیروزی این تیم مقابل سپاهان و البته شکست این تیم خوشحال شدم. سپاهان تیم با امکانات و پُرمهره ای است که برخلاف استقلال و پرسپولیس از امکانات و پول دولتی زیادی هم بهره می‌برد. من مطمئن هستم اگر استقلال و پرسپولیس امکانات سپاهان را داشتند در آسیا هم آقایی می‌کردند اما چه می‌شود کرد که این امکانات و بودجه مناسب دولتی از این دو تیم مردمی‌دریغ شده است.

وحید قلیچ ضمن تعریف از عملکرد سیدحسین حسینی در دیدار با سپاهان اصفهان، یادآور شد: دروازه بان خوب نصف یک تیم است. در همین بازی استقلال و سپاهان اصفهان دیدیم که سیدحسین چه جوری توپ تک به تک را از بازیکن حریف گرفت و تیمش را برنده نگه داشت. ارزش سیو سیدحسین حسینی به اندازه یک گل بود. هر تیمی‌در لیگ برتر، گلر کم اشتباه و باتجربه داشته باشد، شانس بیشتری برای موفقیت و قهرمانی دارد و در حال حاضر سیدحسین حسینی هم گلر خوب و باتجربه ای است و هم یک کاپیتان برای تیمش به شمار می‌رود. حسینی اهل حاشیه هم نیست و از نظر اخلاقی مورد تأیید همه اهالی فوتبال است.

وی در خصوص پیام نیازمند نیز خاطرنشان کرد: گل روزبه چشمی‌فوق العاده بود اما پیام هم اگر آن قدر جلو نیامده بود، شاید می‌توانست آن ضربه را مهار کند. به نظرم پیام نیازمند و برخی بازیکنان سپاهان هنوز درگیر حذف از آسیا باشند. البته نکته ای که باید اشاره کنم شکل و تاکتیک بازی استقلال بود که خیلی کم به سپاهانی‌ها موقعیت داد و به خوبی راه نفوذ بازیکنان این تیم به ویژه رامین رضاییان را بست. رامین که مهار شد به نظرم قدرت سپاهان کم شد. به نظرم رامین رضاییان و تیم سپاهان به خوبی آنالیز شده بودند و همین موضوع هم نتیجه مسابقه را رقم زد.

وحید قلیچ در پایان گفت: به نظر من استقلال و پرسپولیس، شانس‌های اصلی قهرمانی هستند و برنده دربی برگشت حتی می‌تواند قهرمان شود. دربی برگشت دو تیم بسیار مهم و تعیین کننده است چرا که سپاهان با این افت و خیزی که دارد نمی‌تواند قهرمان لیگ برتر شود. این تیم پنج، شش بازی است که پشت سرهم می‌بازد و به باختن عادت کرده است. تیمی‌که می‌خواهد قهرمان شود نباید این قدر ببازد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج