adexo3
۱۴۰۱۳۶۳
۱ نظر
۲۱۸۰
۱ نظر
۲۱۸۰
پ

اعتراض استقلالی‌ها به برنامه‌ریزی لیگ برتر

کپی برنامه‌ریزی دور رفت این‌بار هم برای آبی‌های پایتخت تکرار شده که تنها تفاوت آن به این امر برمی‌گردد که یک دیدار خارج از خانه استقلالی‌ها در آستانه دربی برگشت در جام حذفی برگزار می‌شود.

فرهیختگان: دیدار تیم‌های استقلال و مس‌رفسنجان از مرحله یک‌شانزدهم رقابت‌های جام حذفی در‌حالی دوشنبه آینده به میزبانی رفسنجانی‌ها برگزار می‌شود که با احتساب دیدار با استقلال‌خوزستان از هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر، حالا شاگردان نکونام طی دو دیدار خارج از خانه به دربی ۱۰۳ خواهند رسید.

اعتراض استقلالی‌ها به برنامه‌ریزی لیگ برتر

نکته قابل توجه اینکه استقلالی‌ها در دیدارهای رفت هم به‌خاطر عقب افتادن دیدار دربی به‌دلیل انجام بازی‌های ملی، بعد از هفته دوازدهم رقابت‌ها و درحالی‌که دو دیدار خارج از خانه در لیگ برتر برابر تیم‌های ذوب‌آهن و فولاد را برگزار کرده بودند به دیدار هفته پنجم خود برابر پرسپولیس رسیده تا این موضوع در همان زمان هم شکایت و اعتراض استقلالی‌ها به برنامه‌ریزی سازمان لیگ را در پی داشته باشد.

این درصورتی است که کپی برنامه‌ریزی دور رفت این‌بار هم برای آبی‌های پایتخت تکرار شده که تنها تفاوت آن به این امر برمی‌گردد که یک دیدار خارج از خانه استقلالی‌ها در آستانه دربی برگشت در جام حذفی برگزار می‌شود؛ هر چند با بدشانسی شاگردان نکونام در این مسابقه نیز باید به مصاف تیمی لیگ برتری بروند.

بر همین اساس و طبق شنیده‌ها برنامه‌ریزی فوق نیز مجددا مورد اعتراض باشگاه استقلال قرار گرفته و با هماهنگی کادرفنی، باشگاه در نامه‌نگاری خود با سازمان لیگ، مراتب اعتراض خود نسبت به این نوع برنامه‌ریزی را اعلام کرده است. در این زمینه خبر می‌رسد استقلالی‌ها این نوع برنامه‌ریزی را مشکوک دانسته و به این مورد اعتراض کرده‌اند که چرا باز هم به مانند دور رفت‌ رقابت‌ها، این تیم باید بعد از دو دیدار خارج از خانه، حساس‌ترین بازی فصلش را برگزار کند. در‌واقع استقلالی‌ها معتقدند سازمان لیگ می‌توانست دیدارهای جام حذفی را در زمان دیگری برگزار کرده و آن را به بعد از دربی موکول کند. در این صورت مشکل برگزاری دو دیدار پیاپی خارج از خانه استقلال قبل از دربی هم رفع می‌شد.

 همکاری‌ای که با برنامه‌ریزی جدید جبران شد!

یکی از مدیران استقلال با تایید این خبر به «فرهیختگان» گفت: «از آن جایی که دو بازیکن ملی‌پوش داشتیم، سازمان لیگ با عقب افتادن دیدار ما در جام‌ حذفی در حین جام‌ملت‌ها موافقت کرده است؛ هر چند در آن زمان به‌جز سیلوا، خریدهای جدیدمان را هم نداشتیم ضمن اینکه چند مصدوم هم در اردو بودند، با این حال در توافقی با سازمان لیگ مقرر شد تا هر سه دیداری که در این مرحله به تعویق می‌افتند با هم در یک روز برگزار شود. این در حالی است که حالا سازمان لیگ با اعلام برنامه جدید بر سر این توافق خود ایستاده اما نمی‌دانیم چرا در‌حالی‌که می‌شد بازی با مس‌رفسنجان به بعد از دربی موکول شود، این بازی را به قبل از دربی انداختند تا باز هم با دو دیدار خارج از خانه و با خستگی مضاعف به مصاف حریف سنتی برویم. درواقع همان اندازه که شرایط ما برای بازی با مس در زمان مقرر قبلی درنظر گرفته و رای به لغو آن دادند، حالا به‌نوعی با برنامه‌ریزی جدید آن را جبران کرده و به نحوی استقلال را در تنگنا قرار دادند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آوش کرمی

      تعجب نداره . کاملا طبیعیه این برنامه ریزی شده 😉

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج