۱۴۰۱۳۹۷
۱ نظر
۱۳۴۲
۱ نظر
۱۳۴۲
پ

حرف‌های مدیرعامل ذوب‌آهن درباره شایعات جادوگری

نیما نکیسا به اتفاقات و حواشی پیش از دیدار ذوب‌آهن و پرسپولیس واکنش نشان داد.

همشهری آنلاین: ساعتی پیش از آغاز دیدار ذوب‌آهن و پرسپولیس در ورزشگاه فولادشهر و لحظاتی پیش از اینکه سرخپوشان وارد استادیوم شدند، تصاویری از چند دست‌نوشته منتشر شد و سرخ‌ها مدعی شدند که این دست‌نوشته‌ها در رختکن این تیم در فولادشهر قرار داده شده بود.

حرف‌های مدیرعامل ذوب‌آهن درباره شایعات جادوگری

این موضوع که پس از پایان بازی واکنش امید عالیشاه را نیز به دنبال داشت و او به نوعی این اتفاق را به باشگاه ذوب‌آهن نسبت داد، حواشی مختلفی را ایجاد کرد و باعث شد اعضای تیم سبزپوش اصفهانی نیز به این اتفاق واکنش نشان بدهند.

نیما نکیسا، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن، ساعاتی پس از این مسابقه در گفتگویی با برنامه مجله فوتبال درباره این مسائل گفت: متاسفانه اتفاقی غیراخلاقی رخ داده و خود ما به شدت مخالف این آلودگی‌ها و این خرافات هستیم. خودمان خط اول این ماجرا هستیم و به شدت با این فضا برخورد خواهیم کرد. باشگاه ذوب‌آهن به یکی از اخلاق‌مدارترین باشگاه‌های ایران معروف است و همیشه در سلامت‌ کامل پا به مسابقات گذاشته و این ماجرا را نوعی چالش و ترفند ناجوانمردانه برای مجموعه باشگاه وزین ذوب‌آهن می‌داند.

او در ادامه عنوان کرد: فضای ورزشگاه مجهز به دوربین مداربسته است و از همینجا اعلام می‌کنیم به شدت پیگیری خواهیم کرد و از مراجع قضایی و مراجع محترم انتظامی و امنیتی تقاضا می‌کنیم برای حفظ شان و کرامت باشگاه ذوب‌آهن کبیر و مردم خوب و بزرگوار اصفهان دوربین‌های باشگاه را که تا ۲۰ روز اخیر ضبط و ذخیره می‌کنند، بازنگری کنند و گزارش حاصل‌شده را خیلی شفاف برای مردم افشا کنند.

نکیسا در پاسخ به این سوال که آیا دوربینی وجود دارد که رختکن را به طور کامل پوشش بدهد، گفت: بله. این باشگاه، یک باشگاه ۵۴ ساله است و اینجا پرسنل زحمتکش کارخانه‌ ذوب‌آهن، هویت این باشگاه و کارخانه هستند. این اتفاق هیچوقت در تاریخ باشگاه ذوب‌آهن سابقه‌ای نداشته و مجموعه باشگاه ما برای رشد و پیشرفت نیازی به این حیله‌های غیراخلاقی نداشته و نخواهد داشت.

وی افزود: من یک سوال از شما می‌پرسم؛ اگر قرار بر این بود که مسبب و بانی این مسئله باشگاه ذوب‌آهن باشد که خدایی نکرده انگ و اتهامی به باشگاه ذوب‌آهن حتی به تمسخر وارد شود، به نظر شما این موضوع در جایی تعبیه می‌شد که به راحتی پیدا شود؟ بالای درب رختکن که هر توجهی را به خودش جلب کند؟

مدیرعامل ذوب‌آهن با اشاره به موضوع آب‌های آلوده اصفهان ادامه داد: مجموعه ما یک مجموعه سالم و زحمتکش است و ما به خدای متعال ایمان قلبی داریم. همیشه بچه‌های ما توسل و توکل وارد زمین می‌شوند و من خواهش می‌کنم برای حفظ شان و کرامت مردم اصفهان این موضوع پیگیری شود. اینجا بحث سپاهان و ذوب‌آهن مطرح نیست. یک روز بحث آب آلوده باشگاه سپاهان مطرح می‌شود و یک روز این رمل و اسطرلاب که به تصویر کشیده شده، مطرح می‌شود.

او در پایان گفت: خواهش می‌کنم تمام نهادهای نظارتی و تمام کسانی که کمک ما بودند و در کنار ورزش و فوتبال هستند، ورود کنند و در نهایت گزارش را کاملا شفاف افشا کنند و از حیثیت مردم اصفهان دفاع کنند. دست روی نقطه‌ای گذاشتند که خود ما خط اول و مقدم جبهه مقاومت در برابر این مسئله آلوده هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هومن

      مدیرعامل محبوب ایران 😁

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج