۱۴۰۱۷۱۳
۲۳۱۳
۲۳۱۳
پ

عصبانیت ناباورانه عزت‌اللهی از استقلالیِ سابق

هافبک تیم ملی ایران با عصبانیت به سمت بازیکن سابق استقلال رفت و با او درگیری پیدا کرد.

ورزش سه: شباب الاهلی امارات پس از اینکه در یک مسابقه سعید عزت‌اللهی را برای نخستین بار به‌عنوان یار جانشین در اختیار داشت، امروز در هفته پانزدهم لیگ برتر امارات و بازی خارج  از خانه مقابل خورفکان، این بازیکن را به ترکیب اولیه اضافه کرد و به طور کامل در زمین داشت، اما در ثانیه آخر این بازی اتفاق عجیبی با محوریت این ملی‌پوش ایرانی رخ داد.

عصبانیت ناباورانه عزت‌اللهی از استقلالیِ سابق

تیم فوتبال شباب الاهلی در شرایطی موفق به کسب پیروزی سه بر صفر شد که این بازی از همان ابتدا با درگیری و تنش همراه بود و در دقیقه 3 عادل سبیل، مدافع چپ خورفکان بخاطر تکل خشن و خطا روی پای احمد جمیل، مدافع راست الاهلی با کارت قرمز مستقیم از سوی سلطان عبدالرزاق مواجه شد تا بازی پر تنش دنبال شود، اما در ادامه بازی بازهم روی حرکت سعید عزت‌اللهی تنش کوچکی داشت.

عزت‌اللهی که انگیزه زیادی در نخستین حضورش در ترکیب اولیه شباب الاهلی داشت و نمایش موثری در میانه میدان ارائه داد، در دقیقه 22 با یک پاس تماشایی از میانه زمین به پشت مدافعان خورفکان موقعیت‌سازی کرد که یحیی الغسانی از فرصت به دست آمده بهره نبرد و توپ را به آسمان زد تا فرصت پاس گل برای هافبک ایرانی از دست برود.

شماره 6 تیم ملی ایران در حالی دومین نمره برتر را در بین بازیکنان شباب الاهلی مقابل خورفکان به دست آورد که در لحظات پایانی بخاطر عصبانیت از دست هافبک سابق استقلال قصد داشت با او درگیری فیزیکی پیدا کند که گلر و مدافع تیمش با حضور به موقع او را از این غائله دور کردند تا این مجادله ادامه‌دار نشود.

در حالی که 4 دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم اعلام شده و بازی به دقیقه 93:55 رسیده بود، سعید عزت‌اللهی با تعویض منطقه توپ را به سمت راست زمین برد که در همین حین، عزیزبک آمانوف با کف پای راست روی پای چپ او رفت تا خطر مصدومیت برای ستاره ایرانی به وجود بیاید.

عزت‌اللهی با وجود اینکه پاس خود را به مقصد رسانده بود، بخاطر ضربه کف پای هافبک پیشین استقلال روی پای او که خطر مصدومیتش را به وجود آورد، با سرعت به سمت او رفت و پیشانی به پیشانی او شد تا احتمال درگیری فیزیکی جدی به وجود بیاید ولی حضور به موقع بازیکنان دو تیم و داور به این ماجرا پایان داد.

هافبک تیم ملی ایران پس از این درگیری با عزیزبک آمانوف با کارت زرد جریمه شد و البته هافبک ازبک هم اخطار گرفت تا این ماجرا تمام شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج