اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۰۱۹۶۱
۱۰۱۱
۱۰۱۱
پ

استقلالی‌ها نگران داوری دیدار با استقلال!

در آستانه بازی حساس این هفته استقلال خوزستان برابر استقلال تهران، این باشگاه طی نامه‌ای رسمی خواهان بررسی و نظارت ویژه کمیته داوران شد.

برترین‌ها: به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال خوزستان، استقلال خوزستان که نیم فصل دوم را پرتلاش و با انگیزه استارت زده و با کسب ۴ امتیاز طی سه بازی از منطقه خطر فاصله گرفته، نسبت به قضاوت‌های صورت گرفته در این فصل از رقابت‌ها شاکی است. باشگاه با ارسال نامه‌ای رسمی به سازمان لیگ و کمیته داوران با اشاره به اشتباهاتی که داوران طی دیدارهای اخیر این تیم علیه آبی‌ها داشته‌اند، مستندات آن را نیز ارائه داده‌اند و خواهان بررسی این کمیته شدند.

اشتباهات داوری طی نیم فصل اول و در ادامه در نیم فصل دوم و در جدال با تراکتور باعث از دست رفتن امتیازات شده است تا وضعیت نگران‌کننده‌ای در جدول نصیب زحمات و تلاش های باشگاه شود.اشتباهات داوران در بازی‌های مقابل استقلال در بازی رفت، تراکتور در بازی رفت، پیکان و همچنین گل‌گهر سیرجان از جمله صحنه‌های مورد بحث محسوب می‌شود که  خواهان نظارت ویژه‌تر سازمان لیگ و کمیته داوران هستیم.

استقلالی‌ها نگران داوری دیدار با استقلال!

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان نیز چندی پیش ضمن اشاره به اشتباهات عجیب داوری علیه تیم در صورت تداوم این شرایط تصمیم قاطعی در این زمینه خواهد گرفت و ضمن کناره‌گیری از لیگ، بررسی و پیگیری این موضوع توسط کنفدراسیون آسیا را نیز برای خود محق می‌داند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج