۱۴۰۲۳۴۳
۲۰۹۸
۲۰۹۸
پ

واکنش کونسیسائو به خشم هواداران پورتو از طارمی

سرجیو کنسیکائو، سرمربی پورتو، پیش از انتقال آزاد مهدی طارمی به اینتر در تابستان از این مهاجم دفاع کرد و به هواداران یادآوری کرد که او یک بازیکن کاملاً حرفه‌ای است.

ورزش سه: سرجیو کنسیکائو، سرمربی پورتو، پیش از انتقال آزاد مهدی طارمی به اینتر در تابستان از این مهاجم دفاع کرد و به هواداران یادآوری کرد که او یک بازیکن کاملاً حرفه‌ای است.

واکنش کونسیسائو به خشم هواداران پورتو از طارمی

اینتر قصد داشت تست‌های پزشکی طارمی را در همان هفته‌های گذشته و پس از جام ملت‌های آسیا انجام دهد اما پس از اعتراض هواداران پورتو مبنی بر خیانت طارمی به باشگاه پرتغالی و اهمیت ندادن به آنها، دو طرف تصمیم گرفتند تست‌ها را برای احترام به پورتو و هوادارانش تا اطلاع ثانوی به تعویق بیندازند.

پورتو در حال حاضر در جدول لیگ پرتغال در رده سوم قرار دارد و فاصله‌اش با اسپورتینگ لیسبون در صدر جدول ۱۰ امتیاز است. درحالی‌که بازیکنان پورتو سوگند خورده بودند که به اسپورتینگ صدرنشین برسند، هواداران فکر می‌کنند که طارمی به این سوگند، هم‌تیمی‌ها و هوادارانی که سال‌ها از او حمایت کردند، خیانت کرده است. باشگاه پرتغالی در لیگ قهرمانان هم روزهای حساسی را پشت سر می‌گذارد. قرعه آرسنال برای آنها سخت بود اما توانستند با پیروزی ۱-۰ در دور رفت در موقعیت فوق‌العاده‌ای برای صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی قرار بگیرند. با این حال سرمربی پورتو با هواداران مخالف است و فکر می‌کند که آنها در موضوع طارمی زیاده‌روی کرده‌اند.

کنسیسائو در صحبت با TMW به دفاع از طارمی آمده و از هواداران پورتو خواسته در چند ماه باقیمانده از قرارداد او به این بازیکن احترام بگذارند.

او گفت: «طارمی تا ژوئن قرارداد دارد و به باشگاه احترام می‌گذارد. او از نظر گلزنی با وجود بازی‌های کمتر، از هالک جلوتر است

ما نمی‌توانیم دورانی را که او با ما داشته فراموش کنیم. شما باید به او احترام بگذارید، زیرا او برای ما احترام قائل است. پس از بازگشت از جام ملت‌های آسیا او بلافاصله به کمپ تمرینی آمد و برای تمرین و بازی در دسترس بود.

هیچکس وجود ندارد که احساس قوی‌تری از او نسبت به باشگاه داشته باشد و اگر من احساس می‌کردم که بازیکنی به باشگاه متعهد نیست، حتی اگر او را مارادونا می‌نامیدند، از تیم کنارش می‌گذاشتم. من به این شایعات توجه نمی‌کنم و فقط تمرکزم بر روی پورتو و رفتار بقیه نسبت به آن است. به همین دلیل چیز بدی ندیده‌ام.

بازیکنانی هستند که تا آخرین روز به‌طوری مثال‌زدنی برای باشگاهشان کار کرده‌اند، او یک بازیکن کاملا حرفه‌ای و فوق‌العاده است.»

این مهاجم ۳۱ ساله ایرانی در ۲۵ بازی در تمامی رقابت‌ها برای پورتو ۶ گل به ثمر رسانده و ۴ پاس گل داده است. او در جام ملت‌های آسیا هم در مسیر صعود ایران به نیمه نهایی سه گل به ثمر رساند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج