۱۴۰۲۴۱۶
۲ نظر
۶۹۶
۲ نظر
۶۹۶
پ

تامین اجتماعی، سرخابی‌ها را حذف کرد؟

داستان واگذاری دو باشگاه پرطرفدار پایتخت دوباره وارد مراحل پیچیده‌ای شده و با ادامه این روند این نگرانی بسیار جدی وجود دارد که دو باشگاه مانند دوسال قبل نتوانند مجوز حرفه‌ای برای حضور در تورنمنت‌های آسیایی را کسب کنند.

فرهیختگان: داستان واگذاری دو باشگاه پرطرفدار پایتخت دوباره وارد مراحل پیچیده‌ای شده و با ادامه این روند این نگرانی بسیار جدی وجود دارد که دو باشگاه مانند دوسال قبل نتوانند مجوز حرفه‌ای برای حضور در تورنمنت‌های آسیایی را کسب کنند. یکی از اصلی‌ترین نگرانی‌ها درباره این دو باشگاه در راه کسب مجوز حرفه‌ای موضوع مالکیت مشترک است که در روزهای اخیر بارها نسبت به آن هشدار داده شده است. اما عجیب اینکه درحالی‌که وزارت ورزش مدت‌ها زمان داشت تا این مساله را حل کند باز هم این ماجرا را به روزهای پایانی مهلت بارگذاری مدارک AFC موکول کرده و حالا در این فرصت کم با بحران روبه‌رو شده است.

تامین اجتماعی، سرخابی‌ها را حذف کرد؟

درحالی‌که وزیر ورزش به‌تازگی قول حل این مشکل را داده و اعلام کرده بود ماجرای مالکیت مشترک دو باشگاه به‌زودی تعیین‌تکلیف می‌شود حالا خبر می‌رسد سازمان تامین اجتماعی که قرار بود باشگاه پرسپولیس به یکی از هلدینگ‌های آن واگذار شود با این موضوع مخالفت کرده و این یعنی بن‌بست تازه. مدیران این سازمان ظاهرا تمایلی به در اختیار داشتن مالکیت قرمزها ندارند و در چنین اوضاعی وزارت ورزش مجبور است به‌سرعت به‌دنبال جایگزینی برای این سازمان باشد که در این مدت کم باقی‌مانده و درحالی‌که به‌زودی تعطیلات عید نوروز آغاز خواهد شد، کاری بسیار سخت خواهد بود. اوضاع برای سرخابی‌ها در مدت باقی‌مانده تا ضرب‌الاجل ارسال مدارک برای کنفدراسیون فوتبال آسیا روزبه‌روز بحرانی‌تر می‌شود و اگر مسئولان ورزش و دولت هرچه زودتر فکری به‌حال واگذاری آنها نکنند دوباره فاجعه‌ای رقم می‌خورد که مانند یک سونامی فوتبال ما را تحت‌الشعاع قرار خواهد داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      اینکه دوباره مشکل آسیایی پیدا میشه یعنی احتمال قهرمانی استقلال بالاست وپرسپولیس قهرمان نمیشه یا احتمالش خیلی کمه از الان مقدمات نرسیدن استقلال به رقابتی مهم فراهم داره میشه تا این اقدام تکراری خیلی تو ذوق هواداران ومردم نزنه، کمی معقول به نطر میاد، تقصیر کسی از الان نیست

    • ناشناس

      خوب کاری کرد مگه فوتبالی هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج