۱۴۰۲۵۴۰
۷۳۰
۷۳۰
پ

مشکل عجیب گزینه خرید تاتنهام؛ تتوی آرسنال!

مورتن هیولمند، بازیکن مورد علاقه تاتنهام، طرفدار دو آتیشه آرسنال است و نشان این باشگاه را روی بازوی چپ خود خالکوبی کرده است.

ورزش سه: مورتن هیولمند، هافبک اسپورتینگ، اگرچه به عنوان بازیکن مورد علاقه تاتنهام شناخته می‌شود اما جذب او با واکنش جنجالی از سوی طرفداران اسپرز مواجه می‌شود.

این ملی پوش دانمارکی مدتی است که مورد توجه تاتنهام قرار گرفته اما از کودکی هوادار آرسنال بوده و نشان این باشگاه شمال لندنی را روی بازوی چپ بالای خود خالکوبی کرده است!

هیولمند که در کودکی علاقه زیادی به پاتریک ویرا داشته، در گفتگو با نشریه پرتغالی رکورد، فاش کرد که به دلیل پدرش به اسطوره آرسنال علاقه مند شده است. او گفت: "پدرم طرفدار آرسنال بود و ما وقتی که کوچکتر بودم بازی‌های آرسنال را با هم تماشا می‌کردیم."

مشکل عجیب گزینه خرید تاتنهام؛ تتوی آرسنال!

طبق گزارش رکورد، این بازیکن 24 ساله یکی از بازیکنان مورد علاقه تاتنهام است. آنگه پوستکوگلو به دنبال جایگزینی برای الیور اسکیپ و پیر امیل هویبرگ است که هر دو احتمالا در پایان فصل این تیم را ترک خواهند کرد.

رکورد تایید کرده که باشگاه تاتنهام با وجود علاقه شدید این بازیکن به آرسنال قصد دارد در تابستان پیش رو پیشنهاد همکاری رسمی را به این بازیکن ارائه کند.

هیولمند تابستان گذشته با مبلغ 18 میلیون یورو از باشگاه ایتالیایی لچه به اسپورتینگ پیوست و بلافاصله به مهره قابل اعتماد روبن آموریم تبدیل شد. او در 32 بازی در تمامی رقابت‌ها، 2 گل زده و 4 پاس گل ارسال کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج