۱۴۰۲۶۱۷
۳۷۲
۳۷۲
پ

بازی با استقلال شرایط خوبمان را نشان داد

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان می‌گوید این که در مقابل استقلال با این نظم تاکتیکی و کیفیت بتوان موقعیت ایجاد کرد، قطعا به معنای شرایط خوب آن تیم است.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان می‌گوید این که در مقابل استقلال با این نظم تاکتیکی و کیفیت بتوان موقعیت ایجاد کرد، قطعا به معنای شرایط خوب آن تیم است.

بازی با استقلال شرایط خوبمان را نشان داد

مس رفسنجان امروز (دوشنبه) در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال با نتیجه 2 بر صفر استقلال را شکست داد و این تیم را از دور رقابت‌ها حذف کرد. محرم نویدکیا پس از برد تیمش مقابل استقلال در جام حذفی، با تسلیت درگذشت استکی به خانواده آن مرحوم و باشگاه ذوب آهن اظهارکرد: بازی خیلی خوبی بود و انتظار می‌رود تیم‌های بزرگ به همین صورت بازی کرده و خلق موقعیت کنند. فکر می‌کنم در ۱۰ دقیقه اول بازی، خوب کار را مدیریت کردیم که متاسفانه برعکس جریان بازی یک پنالتی به ضرر ما اعلام شد. اگر حامد لک آن پنالتی را نمی‌گرفت شاید روند بازی تغییر می‌کرد. این‌ها واقعیت‌های فوتبال است و حامد روزهای درخشانی دارد. او یکی، دو سیو عالی هم داشت و توانست به تیم انرژی مضاعف بدهد.

وی بیان کرد: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و موقعیت‌های زیادی نیز خلق کردیم. این که در مقابل استقلال با این نظم تاکتیکی و کیفیت بتوان موقعیت ایجاد کرد، قطعا به معنای شرایط خوب آن تیم است. توانستیم در بازی به نظم برسیم. بازیکنانم در حدود یک ماهی که من کنار آن‌ها هستم با تمام وجود زحمت می‌کشند. خوب و با انرژی تمرین می‌کنند و دلم نمی‌آمد که به راحتی بازی‌ها را از دست بدهند.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: خدا را شکر در چهار بازی که من هستم خوشبختانه گل نخوردیم و نظم دفاعی خوبی داریم و موقعیت‌های خوبی خلق کرده‌ایم به جز بازی با شمس آذر که برای‌مان لذت بخش نبود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج