۱۴۰۲۸۷۴
۱۱ نظر
۷۹۷۰
۱۱ نظر
۷۹۷۰
پ

قلعه‌نویی: باید کاری می‌کردم علی دایی رئیس AFC شود

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: اتفاقات فوتبالی باعث شد به فینال نرسیم و نتوانیم مردم ایران را شاد کنیم.

خبرآنلاین: امیر قلعه‌نویی در حاشیه دیدار امروز (سه‌شنبه) که به منظور کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان میان تیم‌های ستارگان هنر ایران و پیشکسوتان راه‌آهن برگزار شد، درباره بازگشت به ورزشگاه قدیمی راه‌آهن گفت: ما ناراحت و گلایه‌مند هستیم. چهار یا پنج سال است که اتفاق مشابهی در کشور رخ داد و مسئولان باید فکری می‌کردند تا این اتفاق تکرار نشود. این حادثه مجدداً برای مردم سیستان و بلوچستان افتاده و امیدوارم این مشکلات دیگر برای مردم دنیا و هموطنان ما ایجاد نشود.

وی در مورد حضورش در این دیدار خیرخواهانه خاطرنشان کرد: وظیفه اخلاقی خودمان دانستیم که این بازی را با کمک تیم‌های هنرمندان و پیشکسوتان راه‌آهن برگزار کنیم و کمک‌هایی هم انجام دادیم.

قلعه‌نویی: باید کاری می‌کردم علی دایی رئیس AFC شود

سرمربی تیم ملی درباره لزوم جوانگرایی در این تیم گفت: بار دیگر از مردم ایران عذرخواهی می‌کنیم؛ فقط به این خاطر که نتوانستیم آنها را همانند دیدار با ژاپن خوشحال کنیم. فوتبال جهان و ایران، نتیجه‌گراست و بازیکن‌سازی بر عهده تیم ملی بزرگسالان نیست. باشگاه‌ها و تیم‌های ملی پایه باید بازیکن‌سازی کرده و تیم ملی از این بازیکنان استفاده کند. مشکل بعدی، خلأ بازی‌های بین‌المللی برای بازیکنان جوان است.

قلعه‌نویی با اشاره به تفاوت تجربه بازیکنان جوان ایران و ژاپن تصریح کرد: آماری برای بازی‌های بین‌المللی بازیکنان 25 یا 26 ساله فوتبال ایران و ژاپن به فدراسیون فوتبال ارائه کردیم که ژاپنی‌ها بیشتر از 100 بازی ملی دارند و این آمار برای فوتبال ایران 28 مسابقه است.

وی با بیان اینکه باید بر اساس شرایط کشور برنامه‌ریزی کرد، گفت: من آدمی نیستم که نداری‌ها را بگویم. مسئولیتی پذیرفته‌ام و باید کار را با همه مشکلات پیش ببرم. مقابل قطر بدشانس بودیم و کم‌شانس. اتفاقات فوتبالی باعث شد به فینال نرسیم و نتوانیم مردم ایران را شاد کنیم.

سرمربی تیم ملی ایران درباره اینکه علی دایی، مقامات فدراسیون فوتبال را مقصر ناکامی تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا دانسته، عنوان کرد: دایی شناسنامه بین‌المللی فوتبال ماست و باید کاری می‌کردیم که او رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌شد. دایی جایگاه بالایی دارد، اما همه می‌دانیم ساختار ایران مشکل دارد. اینگونه نیست که این مشکلات فقط در ورزش باشد که بگوییم فلان مسئول مقصر است.

قلعه‌نویی با اشاره به سیل سیستان و بلوچستان که دلیل برگزاری دیدار خیرخواهانه امروز بود، اظهار داشت: شما مسئله سیل و دغدغه‌های معیشتی مردم را ببینید؛ همه اینها مشکل است. فوتبال هم از این قاعده مستثنی نیست و باید نگاه‌ها در مملکت‌داری و نسبت به مردم را تغییر بدهیم؛ به‌ویژه در بخش اقتصادی.

وی در واکنش به خبرنگاری که موقعیت‌های از دست رفته تیم ملی ایران مقابل قطر را یادآور شد، گفت: من اخیراً ضربه علیرضا جهانبخش را دیدم. توپ را در فاصله سه یا شش قدم وارد دروازه قطر نکردیم. کنعانی‌زادگان، طارمی و اسدی موقعیت داشتند و داور در دقیقه 45 می‌توانست علاوه بر اعلام پنالتی، بازیکن قطر را اخراج کند.

سرمربی تیم ملی با تمجید از بازیکنان این تیم عنوان کرد: این باخت هنوز قابل هضم نیست و (کنار آمدن با آن) سخت است، اما کارمان را انجام دادیم. با تمام وجود از بازیکنان تیم ملی تشکر می‌کنم. آنها 43 روز در اردوی تیم ملی بودند و کمترین حاشیه‌ای نداشتند. کاش مدت این اردو به 50 روز می‌رسید.

او درباره تغییر نسل در تیم ملی فوتبال ایران هم گفت: یک بار دیگر از مردم عذرخواهی می‌کنم که مثل بازی با ژاپن آنها را خوشحال نکردیم. فوتبال دنیا و ایران نتیجه‌گراست. تولید بازیکن بر عهده تیم ملی بزرگسالان نیست. باشگاه‌ها باید بازیکن سازی کنند و پرورش دهند و تیم ملی استفاده کند. از طرف دیگر مشکل ما خلع بازی‌های بین‌المللی برای بازیکنان جوان است. ما آماری داریم که بازیکنان جوان حاضر در لیگ ۲۵ و ۲۶ بازی بین‌المللی دارند، این در حالی است که بازیکنان جوان ژاپن بالای ۱۰۰ بازی بین‌المللی دارند. باید بر اساس موقعیت و شرایط مملکت باید برنامه‌ریزی کنیم. من هم آدمی نیستم که دائم از نداری‌ها بگوییم، مسئولیتی قبول کرده‌ام و با همه مشکلات باید کار را پیش ببرم. در بازی با قطر هم بدشانسی آوردیم و اتفاقات فوتبال باعث شد به فینال صعود نکنیم.

او درباره احتمال بازگشت احمد نوراللهی به تیم ملی هم گفت: او از نظر فنی عملکرد بسیار خوبی دارد اما رفتاری داشته که فعلا در تیم ملی  نیست.

قلعه‌نویی درباره همکاری با افشین قطبی هم گفت: تیم ملی برای همه است. من هم اینجا مهمان هستم و هر کسی می‌تواند کمک کند باید بیاید. بحث ما این است که قرارداد کادر فنی تمام شده و دریافتی آنها زیر ۵۰ درصد است. دستمزد آنها هم خیلی کم است. افشین قطبی از مربیان بزرگ فوتبال ایران است. او شرایطی دارد و و فدراسیون هم شرایطی دارد و اگر مسائل اولیه حل شود تصمیم می‌گیریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      امیرخان، تو رو بخدا، برای حفظ آبروی فوتبال ایران، این شکمت رو جمع و جور کن!!! با این تیپ به تنها چیزی که شباهت نداری مربی فوتبال است.....!!!؟؟؟

      پاسخ ها

      • ناشناس

        برای حفظ آبروی فوتبال ایران خودش و باید جمع کنه

    • ناشناس

      اگه کشور نظم و ترتیب داشت نه تاج دوباره رئیس فدراسیون میشد نه تو دوباره سرمربی تیم ملی میشدی ، دبگه پولهای میبیاردیت و بگیر و ساکت شو

    • ناشناس

      مگه تو غیر از ایران که باند مافیایی داری جاهای دیگه تو رو آدم حساب میکنند گروهبان قندلی

    • پناهی

      تازمانی که امثال تاج وتو باسیاست بازی در فوتبال هستید باید به حال این ورزش خون گریست

    • پناهی

      تازمانی که امثال تاج وتو باسیاست بازی در فوتبال هستید باید به حال این ورزش خون گریست

    • ع ق

      افاده ها طبق طبق حرفهای گنده گنده و مردم پسند می کنه تا توجه مردم بیشتر به افتضاح جام ملت ها و گند کاری فنی باند و خودش نباشه این لاف و بلوف زنی شیوه باند مشترک دو رنگی تاج و خطیر و اعوان است

    • ناشناس

      توووووو!!!!!!!؟!؟!!

    • ناشناس

      آره تا جیب دایی پر پول تر بشه بنده خدا نداره 🤪

      پاسخ ها

      • مرتضی از ملایر

        میدونی رئیس کنفدراسیون آسیا واسه ایران چقدر ارزش داشت علی دایی که دنبال پول نیست

    • ناشناس

      اگه حرف دلت اینه چرا وقتی هنوز دائی می‌تونست چند سال برای تیم ملی بازی کنه کنارگذاشتیش ؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج