۱۴۰۲۹۳۰
۲۴۳۳
۲۴۳۳
پ

مهاجم پرسپولیس در یک قدمی پیوستن به فوکوئوکا

به نظر می‌رسد کار پیوستن شهاب زاهدی به تیم جدیدش در مراحل پایانی است.

فوتبالی: در شرایطی که باشگاه پرسپولیس در پنجره زمستانی به شدت مشغول جذب بازیکن و رفع ناقط ضعف خودش بود اما در روزهای آخر ناگهان ماجرای جدایی بهترین گلزن نیم‌فصل اول پرسپولیس یعنی شهاب زاهدی مطرح شد. ابتدا به نظر می‌رسید این خبر در حد شایعه است اما در روز آخر پنجره نقل و انتقالات زمستانی شهاب به صورت رسمی قرارداد خودش را فسخ کرد و از این تیم رفت!

مهاجم پرسپولیس در یک قدمی پیوستن به فوکوئوکا

عجیب‌تر از نوع جدایی زاهدی، خبری بود که درباره تیم بعدی او منتشر شده بود. گفته می‌شد زاهدی با یک تیم ژاپنی به توافق رسیده است! این خبر از خود خبر جدایی شهاب هم باورنکردنی‌تر بود. چرا که اصولا فوتبال ژاپن مقصد جذاب و نرمالی برای فوتبالیست‌های ایرانی نیست.

اما ظاهرا باید خبر پیوستن شهاب به تیم ژاپنی را باور کنیم. هفته گذشته «آلان گیبسون» سردبیر پایگاه خبری JSoccer Magazine در این باره خبر تازه‌ای منتشر کرده است. او در اکانت این پایگاه در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشته است: «به نظر می‌رسد آویسپا فوکوکا در حال مذاکره با شهاب زاهدی، بازیکن ایرانی است.»

آلان گیبسون در ادامه این خبر کوتاه در داخل پرانتز به یک اتفاق حاشیه‌ای درباره شهاب اشاره کرده و نوشته است: «او یک بار با باشگاه کره‌ای سوون سامسونگ بلووینگز قرارداد امضا کرد اما بعد از این که باشگاه کره‌ای متوجه محرومیت قبلی برای دوپینگ شد، حتی قبل از ورود شهاب به کره قرارداد او را فسخ کرد!»

گیبسون امروز با اشاره به خبر هفته گذشته خودش نوشت: «همان طور که هفته گذشته فاش شد آویسپا فوکوئوکا در حال حاضر نزدیک به جذب گزینه مدنظر خودش است، شنیده‌ام که او امروز در فوکوئوکا است. اگر به توافق برسد، می‌تواند یک مرد کلیدی در این فصل باشد.»

زاهدی برای حضور در تست پزشکی به فوکوئوکا رفته است. تیمی که قرار است زاهدی به آن بپیوندد در فصل جدید «جی‌لیگ» صدرنشین است! البته فعلا فقط دو هفته از فصل جدید گذشته و فوکوئوکا به همراه 5 تیم دیگر از دو بازی 4 امتیاز گرفته‌اند. اما فوکوئوکا تفاضل گل بهتری از بقیه دارد و در صدر ایستاده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج