۱۴۰۳۲۱۶
۷۶۸
۷۶۸
پ

اظهارنظر عجیب عضو کمیته داوران: من نقی معمولی هستم!

علی خسروی با انتشار یک پست اینستاگرامی عجیب و غیرمعمول تاکید کرده باید به او و سایر اعضای کمیته داوران دست مریزاد بگویند.

ورزش سه: روز گذشته بود که اعلام شد مهسا قربانی در دربی پایتخت یکی از داوران ویدئویی خواهد بود و این خبر بازتاب زیادی در میان رسانه‌های مختلف ورزشی و البته علاقمندان به فوتبال داشت.

یک روز پس از این انتخاب علی خسروی پستی اینستاگرامی را منتشر کرده و با تاکید بر این نکته که نقش او و سایر اعضای کمیته داوران در پیاده سازی وی ای آر برای اولین مرتبه در ایران و همینطور انتخاب اولین داور زن برای دربی نادیده گرفته، به ادبیاتی عجیب فوتبال‌دوستان و جامعه‌ داوران را به قدرنشناسی متهم کرده و البته در این بین انتقاد مستقیمی هم از فیفا داشته و می‌گوید دیگر بهانه‌ای برای دعوت نکردن از داوران زن ایرانی برای مسابقات بین المللی وجود ندارد. او همچنین از سایت‌های ورزشی برای نپرداختن به اقدام کمیته داوران کنایه زده است.

اظهارنظر عجیب عضو کمیته داوران: من نقی معمولی هستم!

نکته قابل توجه درباره پست علی خسروی ادعای پیاده سازی وی ای آر برای اولین مرتبه در ایران در شرایطی است که فقط یک مسابقه تاکنون با VAR در لیگ برتر آن هم با ایرادات پرشمار برگزار شده و پس از اینکه نزدیک به 8 سال از حضور سیستم کمک داور ویدویی در فوتبال جهان سپری شده، مطرح شدن ادعاهای اینچنینی که از سوی ممبینی دبیرکل فدراسیون و مهدی تاج رئیس فدراسیون نیز چندین بار در مصاحبه‌هایشان شاهدش بوده‌ایم، چندان خوشایند به نظر نمی‌رسد.

از سوی دیگر علی خسروی حمله تندی نیز به داوران زن و مرد داشته و از آنها خواسته تا به جای مهسا قربانی به او و سایر نفرات اعضای کمیته داوران باید تبریک گفته شود.
این پست که ابتدا و انتهای آن از شخصیت اول سریال کمدی پایتخت وام گرفته شده و در بخش پایانی آن جمله‌ای بیان شده که من قواعد بازی را بلدم؛ این جمله‌ای است که هواداران پرسپولیس در روزهای پرآشوب باشگاه‌شان در ویدئویی که از رسول‌پناه مدیرعامل وقت سرخپوشان منتشر شد، به خوبی در ذهن دارند.
این متن را در ادامه بخوانید.

اظهارنظر عجیب عضو کمیته داوران: من نقی معمولی هستم!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج