۱۴۰۳۲۳۹
۸۶۵
۸۶۵
پ

هیچ بهانه‌ای برای پیروز نشدن نداریم

سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: همه چیز برای پیروز شدن در بازی فردا در برابر نساجی مهیاست و بهانه‌ای برای پیروز نشدن نداریم.

خبرگزاری ایرنا: سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: همه چیز برای پیروز شدن در بازی فردا در برابر نساجی مهیاست و بهانه‌ای برای پیروز نشدن نداریم.

هیچ بهانه‌ای برای پیروز نشدن نداریم

سهراب بختیاری‌زاده چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و نساجی مازندران اظهار کرد: بازی فردا یکی از مهم ترین بازی‌های مهم چند سال اخیر است و برای کسب سه امتیاز امید زیادی داریم.

وی افزود: باید هر کاری کنیم تا پیروز شویم زیرا برای امیدواری بیشتر در ادامه لیگ نیاز به سه امتیاز این دیدار داریم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: نساجی تیم ریشه داری است که جایگاه اصلی خود را در جدول ندارد و قطعا آنها هم برای پیروزی دست به هر کاری می‌زنند.

بختیاری‌زاده بیان کرد: این هفته تنها هفته‌ای بود که تمامی بازیکنان را در تمرین داشتیم و بازیکن خارجی نیز با دیگر بازیکنان تیم هماهنگی شده‌اند.

وی افزود: در بازی قبل علی یوسف و طالب ریکانی را در حالی بازی دادیم که بدلیل بیماری یک هفته تمرین نداشتند اما برای این بازی به شرایط خوبی رسیده‌اند.

بختیاری زاده اظهار کرد: از روز اول شرایط تیم خوب نبود و وقت گذاشتیم تا نقاط ضعف را شناسایی کنیم و اکنون تا حدودی شرایط رضایت بخش شده ولی هنوز به شرایط خوب نرسیدیم.

سرمربی تیم صنعت‌نفت آبادان گفت:تیم این هفته تمرین خوبی داشت و هیچ بهانه‌ای برای پیروز نشدن نداریم ما باید سریع‌تر بردن را شروع کنیم تا در هفته‌های بعدی هم به برد برسیم.

وی با انتقاد از حضور نداشتن بانوان در ورزشگاه‌های خوزستان گفت: در شهرهای دیگر که چیزی بنام فوتبال نبود در آبادان این ورزش به شکل ساماندهی شده پیش می‌رفت و مسئولان شهر آبادان چرا پیگیر ورود بانوان به ورزشگاه نیستند و چطور در ورزشگاه‌های دیگر ورود بانوان آزاد است ولی در خوزستان اینگونه نیست؟

بختیاری‌زاده بیان کرد: هر جایی که بانوان باشند آرامش است و فحاشی‌ها کمتر می شود و شاید مسئولان درک ندارند که حضور بانوان چقدر تاثیرگذار هستند.

وی افزود: هنوز تفکر حرفه‌ای که باید در باشگاه صنعت‌نفت نیست و امروز باید تیم به هتل میقت ولی متاسفانه این اتفاق نیفتاد و اگر قرار است پیشرفت کنیم پالایشگاه نیز باید تفکر حرفه‌ای داشته باشد.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان فردا از هفته نوزدهم لیگ برتر میزبان نساجی مازندران است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج