۱۴۰۳۴۶۷
۱ نظر
۱۷۸۹
۱ نظر
۱۷۸۹
پ

چرا استقلال، ستاره‌های لیگ را رد کرد؟

یک جمله شده ورد زبان هواداران استقلال: «اورونوف، منتظر محمد، ماشاریپوف؛ چه مثلث شگفت‌انگیزی را جواد نکونام از ما دریغ کرد!»

همشهری آنلاین: از روز دوشنبه تا امروز، یک جمله شده ورد زبان هواداران استقلال: «اورونوف، منتظر محمد، ماشاریپوف؛ چه مثلث شگفت‌انگیزی را جواد نکونام از ما دریغ کرد!» می‌گویند اورونوف پیش از آنکه به پرسپولیس برود به استقلال پیشنهاد شد و جواد نکونام در ادامه لجبازی‌هایش با خطیر او را نخواست. ستاره ازبکستانی راهی پرسپولیس شد و حالا درخشش او در لباس قرمز و پابه‌توپ‌های ستودنی‌اش حرص هواداران استقلال را در آورده است. منتظر محمد عراقی هم بازیکنی بود که در ابتدای فصل به استقلال لینک شد و حتی با این تیم قرارداد بست اما همان ماجراهای معروف نکونام و خطیر، این ستاره را هم از استقلال دور کرد و او با قراردادی قرضی به مس رفسنجان پیوست.

صحنه گلزنی این بازیکن به استقلال و شادی نکردن او را که یادتان هست؟ منتظر محمد تحت قرارداد استقلال است اما با گل زیبایش باعث حذف آبی‌ها از جام حذفی شده است! این بازیکن با یک گل و یک پاس گل در لیگ برتر و یک گل در جام حذفی، یکی از بازیکنان تاثیرگذار و موفق مس در این فصل بوده است. ستاره عراقی البته در دوران ساکت الهامی زیاد در ترکیب اصلی قرار نمی‌گرفت و بیشتر به عنوان بازیکن جانشین به زمین می‌رفت. محرم نویدکیا در ۳بازی لیگ برتر و یک بازی جام حذفی ۳بار منتظر محمد را در ترکیب اصلی قرار داده و فقط در اولین بازی‌اش مقابل هوادار او را فیکس نکرده که در همان بازی هم از دقیقه۴۶ او را به زمین فرستاده است. این در حالی است که ساکت الهامی طی ۱۵بازی نیم‌فصل اول فقط ۲بار او را در ترکیب اصلی قرار داده بود! محمد مجموعا ۵۹۷دقیقه در لیگ و ۹۰دقیقه در جام حذفی برای مس بازی کرده و با ۲گل، یک پاس گل و نمره ۶.۷۹ هفتمین بازیکن موفق این تیم بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آبی

      نکونام فولاد را هم نابود کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج