اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۰۳۶۵۴
۱۲۶۷
۱۲۶۷
پ

رویای مشترکِ شبِ عیدِ پرسپولیس و اوسمار!

سال‌های گذشته برای هواداران پرسپولیس به بدترین شکل تمام شده، اما آنها امیدوار به تغییر این روند در چند هفته آتی هستند.

ورزش سه: یک سال قبل و در چنین روزهایی بود که پرسپولیس تنها چند هفته پس از برتری در اصفهان و در جام حذفی مقابل سپاهان، این بار در فینال لیگ و در تهران پذیرای تیم ژوزه مورایس بود و در روزی که به علت اخراج عجیب لئاندرو پریرا ۱۰ نفره هم شد، در نهایت با گل ثانیه های پایانی محمد کریمی مغلوب حریف شده و فاصله اش با صدر جدول به چهار امتیاز افزایش یافت.

در شرایطی که سپاهان در آن مقطع تیم بسیار باکیفیتی بود و حتی استقلال نیز با ساپینتو به هیچ تیمی رحم نمی کرد، ۱۴۰۱ به تلخی برای هواداران پرسپولیس پایان یافت و آنها حتی ذره ای امید به اتفاقاتی که در پایان فصل رخ داد، نداشتند.

رویای مشترکِ شبِ عیدِ پرسپولیس و اوسمار!

البته شب عید 1401 نیز چندان متفاوت نبود و تساوی در دیداری جنجالی مقابل استقلال تحت هدایت فرهاد مجیدی در آن شب عصبانیت فراموش نشدنی یحیی، حتی خوش بین هوادار پرسپولیس نیز دیگر امیدی قهرمانی نداشت و در نهایت استقلال در فصلی بدون شکست، با اقتدار به قهرمانی دست یافت.

حالا و بعد از گذشت یک سال، یحیی گل محمدی از این باشگاه جدا شد و طرفداران پرسپولیس امیدوارند نیمه دوم اسفند مثل سال گذشته تلخ و دلگیر به پایان نرسد. پرسپولیس در هر سه بازی تحت هدایت اوسمار موفق به ثبت امید به گل بالای یک شده که نسبت به دوران حضور یحیی گل محمدی، مزیت و تغییر بزرگی در سبک بازی قرمزپوشان محسوب می شود. امروز تیم تحت هدایت توسمار در لیگ برتر پذیرای فولاد خوزستان است و با توجه به شرایط بغرنج حریف در هفته های اخیر، کسب پیروزی چندان برای این تیم آنهم در خانه دور از دسترس نخواهد بود.

رویای مشترکِ شبِ عیدِ پرسپولیس و اوسمار!

اما روز چهارشنبه 23 اسفند ماه و ساعت هشت شب، دربی پایتخت مقابل استقلال در هفته بیستم لیگ برتر برگزار خواهد شد. بی تردید این دیدار مهم ترین آزمون دوران سرمربیگری اوسمار است و کسب پیروزی احتمالی در این دیدار، تا مدت ها حضور او روی نیمکت پرسپولیس را تضمین خواهد کرد.

قرمزپوشان که در دربی رفت نیز فاصله ای تا پیروزی نداشته و در ثانیه پایانی برتری را از دست دادند، می توانند در صورت کسب سه امتیاز در این دیدار حتی به صدرنشینی در شب سال جدید نیز فکر کنند. اما پرسپولیس در آخرین مسابقه خود در سال 1402، در ورزشگاه آزادی پذیرای پیکان است. فصل گذشته این تیم در آستانه آغاز سال جدید در تهران مغلوب سپاهان شد و در آن مقطع اغلب هواداران پرسپولیس شانسی برای کسب عنوان قهرمانی قائل نبودند.

اما در شروع سال جدید همه چیز به بهترین شکل تغییر کرد و در نهایت غفلت رقبا باعث شد تیم یحیی گل محمدی به همه جام های ممکن دست پیدا کند. حالا در پایان سال و در شرایطی که اوسمار روی نیمکت حضور پیدا کرده، اوضاع باز هم می تواند به نفع پرسپولیس عوض شود و درخشش در این کمتر از سه هفته باقیمانده تا پایان سال، می تواند شب عید این سرمربی برزیلی را تبدیل به مرد محبوب هواداران پرسپولیس کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج