۱۴۰۴۱۸۹
۳ نظر
۱۶۶۵
۳ نظر
۱۶۶۵
پ

جمله عجیب تاج که تا فردا می‌شود بهش خندید

دیروز مراسم روز جهانی فوتبال زنان با حضور مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال، مسوولان این فدراسیون و مهین فرهادی زاد، نایب‌رییس کمیته ملی المپیک برگزار شد.

روزنامه اعتماد: دیروز مراسم روز جهانی فوتبال زنان با حضور مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال، مسوولان این فدراسیون و مهین فرهادی زاد، نایب‌رییس کمیته ملی المپیک برگزار شد.

مهدی تاج در این مراسم عنوان کرد: «در یک کلمه حال فوتبال زنان در کشورمان خوب است. اگر بگویم خوب خوب است نه، اما اگر بگویم خوب‌تر از قدیم است، درست گفته‌ام و بهتر شده است.» وی ادامه داد: «ما در بازی‌های کافا در زیر ۱۴، ۱۷ و ۲۰ سال قهرمان شدیم. تیم بزرگسالان ما با روسیه و بلاروس به صورت متصل مسابقات تدارکاتی انجام می‌دهد و تیم‌های قابل قبولی داریم.»

بعد از شنیدن این جملات تنها واکنشی که به ذهن‌مان می‌رسد این است که مثل آن کارشناس عجیب صداوسیما که امروز سلبریتی شده بگوییم «جدی می‌فرمایید؟ پس ما اینا رو از کجا در آوردیم؟»

جمله عجیب تاج که تا فردا می‌شود بهش خندید

اول از همه مهدی تاج باید بگوید منظورش از «قدیم» در جمله «فوتبال زنان خوب‌تر از قدیم» شده، چیست؟ اگر منظورش زمانی است که خودش رییس فدراسیون فوتبال بود و فوتبال زنان ایران با خروج از رنکینگ فیفا به‌طور کامل منحل شده بود طبیعتا حرف ایشان درست است. یعنی همین که امروز فوتبال زنان ایران وجود خارجی دارد و تعطیل نشده یعنی نسبت به زمان قدیم اوضاع بهتر است. به جز این معلوم نیست رییس فدراسیون فوتبال چطور ادعا می‌کند که حال فوتبال زنان ایران خوب است؟ صرفا با قهرمانی در تورنمنت کافا؟ خدا پدر کنفدراسیون فوتبال آسیا را بیامرزد که تورنمنت کافا را راه انداخت تا تیم‌های ایران از مرد و زن، از چمنی و سالنی بروند آنجا و مقابل یک‌سری تیم درجه دو و سه قهرمان شوند وگرنه معلوم نیست رییس فدراسیون می‌خواست چه دستاوردهای دیگری را ردیف کند؟ آقای تاج! فوتبال زنان فقط شرکت در تورنمنت کافا نیست. فوتبال زنان امکانات، توجه و از همه مهم‌تر احترام می‌خواهد. تا مثلا مهسا کمالی ستاره تیم ملی فوتسال زنان ایران نگوید «پس از آنکه در بهمن سال گذشته از تورنمنت کافا ازبکستان بازگشتیم فدراسیون فوتبال تمامی لباس‌ها، چمدان و کوله‌پشتی کل اعضای تیم ملی فوتسال بانوان را پس گرفت.» تا افسانه چترنور ستاره تیم ملی زنان ایران نگوید بدون بازی تدارکاتی و اردوی مناسب راهی میانمار شدیم و شانس صعودمان به حداقل رسیده بود! آقای تاج! حال فوتبال زنان زمانی خوب می‌شود که به بازیکن برای حضور در اردو نگویید «خودت بلیت بخر» بیا! شما به عنوان مقام ارشد در فوتسال آسیا چند سال است نتوانستی تورنمنت جام ملت‌های آسیای فوتسال زنان را راه بیندازی جوری که فرزانه توسلی بهترین گلر زنان جهان گفت: «امیدوارم کنفدراسیون فوتبال آسیا از خواب چندساله زمستانی‌اش بیدار شود. کماکان خبری از مسابقات آسیایی در رده ملی برای زنان نیست و مشخص نیست کی قرار است مسابقات جام ملت‌ها به تقویم آسیایی برگردد.» مهدی تاج نزدیک دو سال است به ریاست فدراسیون برگشته و در این مدت تیم ملی زنان ایران فقط با بلاروس و روسیه بازی کرده آن‌هم دلیلش مشخص است؛ هیچ کشوری حاضر به بازی با روس‌ها و بلاروس‌ها نیست!  مهدی تاج دقیقا منت چه چیزی را سر فوتبال زنان ایران می‌گذارد؟ هواپیمای اختصاصی و بلیت‌های رایگان که بچه‌ها در فدراسیون قبل داشتند؟ لباس و تغذیه هم‌تراز با فوتبال مردان؟ اردوهای آماده‌سازی منظم همراه با پاداش‌های ارزی و ریالی؟ حتی همین مراسمی که روز گذشته برگزار شد هم با همت و نامگذاری کنفدراسیون فوتبال آسیا بوده نه فدراسیون خودمان! 

مهدی تاج و همکارانش هرگز اعتقادی به فوتبال زنان نداشتند و حالا هم موج‌سواری‌شان به استفاده از داور زن در اتاق var دربی صرفا یک کار نمایشی است که بخشی از آن بابت ناچاری نداشتن نیروی کافی است، ضمن اینکه در همین مورد هم فدراسیون یک گاف بزرگ داده. روز گذشته که تاج می‌گفت مهناز ذکایی را به عنوان داور دوم اتاق وار تعیین کردیم، نمی‌دانست این داور در مسابقات زیر 20 ساله‌های آسیا در حال قضاوت است! ذکایی اگر بخواهد وسط تورنمنت کار را رها کند و به ایران برگردد تا کمک‌داور ویدیویی دربی شود از لحاظ پیشرفت کاری و احتمال حضور در جام جهانی ضرر خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      تماشاگران زن گزینشی در اخرین نقطه استادیوم جا میدن

    • ناشناس

      مردم کی میخواین بفهمین اینا رسما ملت رو گیر آوردن هیچ ابایی هم از مسخره کردن و توهین به شعورتون ندارن

    • ناشناس

      آلکاپون فوتبال

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج