۱۴۰۴۴۱۷
۱۳۵۴
۱۳۵۴
پ

داستان‌های عجیب بازیکنان خارجی استقلال

ماجراهای استقلال و بازیکنان خارجی این تیم در نوع خود جالب توجه است.

خبرورزشی: ماجراهای استقلال و بازیکنان خارجی این تیم در نوع خود جالب توجه است.

داستان‌های عجیب بازیکنان خارجی استقلال

در حالی که هنوز نمی‌توانیم با قاطعیت بگوییم استقلال و پرسپولیس چه روزی به مصاف یکدیگر خواهند رفت، آبی‌ها با مشکل تازه‌ای مواجه شده‌اند. ماجرایی که البته در سنوات گذشته نیز گریبانگیرشان شده بود. داستان‌های تمام نشدنی از نوع استقلال و هتل! ماجراهایی که به نظر می‌رسد تا وقتی استقلال برای خودش صاحب یک اقامتگاه اختصاصی نشود، همچنان ادامه خواهد داشت. 

ماجرای ستاره ازبکستانی 

جلال‌الدین ماشاریپوف الان کمتر از یک ماه است که به استقلال پیوسته و اینکه در هتل زندگی کند، اتفاق عجیبی تلقی نمی‌شود چون باید ابتدا مشخص شود که خانواده‌اش نیز می‌خواهند در ایران زندگی کنند یا نه و اگر جوابشان مثبت بود، براساس سلیقه آنها برایشان منزل پیدا کرد. از قرار معلوم ماشاریپوف روز یک‌شنبه وقتی به هتل مراجعه می‌کند تا راهی اتاقش شود، با این مسئله مواجه می‌شود که هزینه اتاق پرداخت نشده و او نمی‌تواند وارد شود! البته مدیران باشگاه استقلال این فرضیه را قبول ندارند و تأکید می‌کنند یک سوءتفاهم اداری پیش آمده بود و جلال‌الدین نه تنها مشکلی جهت اقامت ندارد بلکه به زودی خانواده‌اش نیز به او در تهران ملحق خواهند شد. به هر حال بازیکن ازبکستانی برای دقایقی دچار چنین مشکلی شد ولی این‌طور که مدیران استقلال می‌گویند، حالا دیگر هیچ مسئله‌ای وجود ندارد و تمام ماجرا در واقع یک سوءتفاهم بود. البته شخصی که خودش را مدیر برنامه‌های ماشاریپوف معرفی می‌کند حرف‌های دیگری زده و مدعی مشکلات مالی شده است. او همچنین گفته که باشگاه هنوز شرایط حضور خانواده این بازیکن در تهران را که می‌خواستند در ماه مبارک رمضان کنار جلال‌الدین باشند، فراهم نکرده است. ماشاریپوف روز یک‌شنبه در تمرین استقلال نیز حضور پیدا نکرد، اتفاقی که باشگاه مدعی شد به خاطر پیگیری خودش جهت دریافت گواهینامه بین‌المللی بوده است. 

تسویه اتاق بدنساز

این ماجراها در استقلال صرفاً به بازیکن ازبکستانی محدود نمی‌شود و نفرات دیگری هم به واسطه اتاق‌های خودشان دچار دردسر شده بودند. البته قطعاً تیم‌های دیگر نیز چنین اتفاقاتی را تجربه کرده‌اند ولی ناگفته پیداست شرایط استقلال و پرسپولیس با مابقی تیم‌ها کاملاً فرق می‌کند و کوچک‌ترین مشکل آنها بازتاب رسانه‌ای بسیار وسیعی پیدا می‌کند. این‌طور که شنیدیم چندی قبل هم فیزیوتراپ اسپانیایی استقلال وقتی به هتل باز می‌گردد متوجه می‌شود که اتاق دیگر در اختیارش نیست! البته قضیه به مسائل مالی برنمی‌گشت و یک اتفاق اداری بود چون استقلال هزینه اتاق او را حساب کرده بود ولی ظاهراً این تصور پیش آمده بود که اتاقش را تسویه کرده‌اند و دیگر نمی‌خواهند چنین اتاقی در اختیار فرد مذکور باشد! این ماجرا به گوش مدیران استقلال رسید و بلافاصله شبانه پیگیر ماجرا شدند تا داستان حل و فصل شود. 

خوابیدن در اتاق یک بازیکن دیگر

نکته جالب توجه پیرامون چنین اتفاقی‌، ماجرای گوستاوو بلانکو است. این‌طور که شنیده‌ایم، چندی قبل مهاجم آرژانتینی استقلال برای استفاده از اتاقش دچار مشکل شد و یک شب را نزد روبرتو تورس بازیکن اسپانیایی گل‌گهر سیرجان که اتفاقاً قبلاً قرار بود به همین استقلال بپیوندد، سپری کرد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج