۱۴۰۴۴۳۱
۱۶۱۸
۱۶۱۸
پ

برنامه پرسپولیس برای شکار استعدادهای برتر در فوتبال

باشگاه پرسپولیس با بهره‌گیری از هوش مصنوعی و با راه‌اندازی و رونمایی اپلیکیشن اختصاصی «پرسپولیس من» برای نخستین بار در فوتبال ایران، اقدام به اجرای طرح جامع و سراسری استعدادیابی و آموزش فوتبال کرد.

برترین‌ها: به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، از این پس کودکان و نوجوانان ایران زمین، به ویژه هواداران و خانواده‌های پرسپولیسی این امکان را دارند تا به صورت آنلاین و از طریق اپلیکیشن اختصاصی باشگاه پرسپولیس، از امکان آموزش‌ پایه فوتبال و استعدادیابی (تست) و خدمات آکادمی فوتبال پرسپولیس بهره‌مند شود.
در این طرح با بهره‌گیری از هوش مصنوعی، استعدادیابی نوین جایگزین روش‌های قدیمی می‌شود که بعضا با توجه به محدودیت وقت و تعداد پرشمار متقاضیان، کارآمدی لازم را نداشت.

برنامه پرسپولیس برای شکار استعدادهای برتر در فوتبال

اپلیکیشن پرسپولیس من در ادامه برنامه‌های توسعه فوتبال پایه و جوانان باشگاه، اعلامی از سوی مدیرعامل که از دو سال قبل در قالب فعالیت‌های آکادمی فوتبال، شکل جدی‌ به خود گرفت، امروز (یک‌شنبه) طی مراسمی با حضور اعضای هیات‌مدیره، مدیرعامل، پیشکسوتان، مربیان آکادمی فوتبال باشگاه و تعدادی از بازیکنان بزرگسال و رده‌های پایه به صورت آزمایشی به مدت یک ماه افتتاح شد.

برنامه پرسپولیس برای شکار استعدادهای برتر در فوتبال

محمود خوردبین، فریدون ممبینی، حسین شهریاری، رضا درویش، محمد دلبری، پیمان حدادی، سروش رفیعی، محسن خلیلی، حسن خانمحمدی و حسین شمش سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال از جمله حاضران در این مراسم بودند.

برنامه پرسپولیس برای شکار استعدادهای برتر در فوتبال

هواداران پرسپولیس و همه کودکان، نوجوانان و جوانان علاقمند به فوتبال که تا امروز، همواره به دنبال فرصتی برای دیده شدن بودند و سراغ تست‌های استعدادیابی را می‌گرفتند، حالا با استفاده از اپلیکیشن 《پرسپولیس من》می‌توانند به شکلی هدفمند و برنامه‌ریزی شده به سمت ساختن رویاهای خود پیش بروند.

این فرصتی خواهد بود برای خانواده‌هایی که همواره برای پیدا کردن راه و مسیر درست فوتبالی برای فرزندان خود با سوالات بی‌جواب روبه رو بودند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج