۱۴۰۴۵۲۵
۱۰۶۸
۱۰۶۸
پ

رکورد اسکوچیچ در لیگ برتر شکست

ملوان با کسب ۳۲ امتیاز در ۱۹ بازی بهترین عملکرد خود را به جای گذاشته است.

ورزش سه: معرفی دراگان اسکوچیچ به فوتبال ایران با تیم سرحال و تهاجمی او در انزلی انجام شد. یک سرمربی نسبتا ناشناس که از کرواسی به لیگ برتر ایران آمد و موفق شد ملوان را به جایگاه هفتمی لیگ برتر خلیج فارس برساند و بهترین رکورد تاریخ این تیم را به دست بیاورد.

ملوان در آن فصل ۴۴ امتیاز کسب کرد و با ۴۰ گل زده، بالاتر از پرسپولیس و نفت تهران به عنوان بهترین خط حمله لیگ برتر مطرح شد اما از نظر دفاعی عملکرد چندان خوبی نداشت و ۳۳ گل خورد تا در بین بدترین خطوط دفاعی لیگ سیزدهم جای بگیرد.

رکورد اسکوچیچ در لیگ برتر شکست

این در حالی است که ملوان در لیگ سیزدهم تا پایان هفته نوزدهم 28 امتیاز کسب کرده بود اما حالا با هدایت مهدی تارتار 32 امتیاز کسب کرده و همین موضوع بارقه‌های امید را در بین هواداران این تیم به وجود آورده که آنها بتوانند رکورد تیم اسکوچیچ را بشکنند.

در صورتی که ملوان در 11 بازی باقیمانده بیشتر از 22 امتیاز کسب کند، از نظر امتیازی بالاتر از تیم دراگان اسکوچیچ خواهد بود اما نکته مهم جاه‌طلبی بازیکنان ملوان است چرا که آنها امید زیادی دارند تا رتبه بهتر از هفتم را کسب کنند.

همچنین ملوان این فصل از نظر تدافعی هم عملکرد خوبی داشته و این فصل تنها 14 گل خورده و با 24 گل زده در بین برترین خطوط حمله ایران قرار دارد.

این در شرایطی است که قوی سپید تا پایان فصل با سه تیم مدعی پرسپولیس، تراکتور و سپاهان بازی خواهد کرد و از بین تیم‌های بالانشین نیز تنها رودرروی شمس آذر قرار می‌گیرد. اما در عین حال تقابل با تیم‌هایی نظیر صنعت نفت و استقلال خوزستان که در معرض سقوط هستند، دشواری خاص خود را خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج