۱۴۰۵۲۳۰
۸۲۶
۸۲۶
پ

این چهره‌ها، ستاره‌های تعیین‌کننده دربی هستند

ستاره‌های تأثیرگذار بازی حساس امروز و چهره‌های تعیین‌کننده این دربی، چه کسانی خواهند بود؟

همشهری آنلاین: دربی تهران، یکی از آن مسابقاتی است که به فوتبالیست‌ها کمک می‌کند تا راه صدساله را یک‌شبه بروند.یعنی اگر در همه فصل هم درخشش خاصی نداشته باشی، درخشیدن در این مسابقه همه‌چیز را تغییر خواهد داد. از سوی دیگر، این ارتفاع بلند، سقوط را هم دشوار می‌کند. یعنی اگر در همه فصل درخشیده باشی، یک نمایش ضعیف همه‌چیز را به باد می‌دهد. حالا یک سؤال بزرگ وجود دارد؛ ستاره‌های تأثیرگذار بازی حساس امروز و چهره‌های تعیین‌کننده این بازی، چه کسانی خواهند بود؟

عبدالکریم حسن؛ مدافعی که دوست دارد در حملات تیم شرکت کند. عبدالکریم شور و حال تازه‌ای به سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس داده و در این چند بازی، نمایش‌های خوبی در لباس این تیم داشته است. البته که گل دوم فولاد در آزادی نیز به نام این بازیکن قطری ثبت شده است. او بارها با لباس السد مقابل تیم‌های ایرانی قرار گرفته و حالا برای نخستین بار در دربی تهران به میدان خواهد رفت. وظایف عبدالکریم در سمت چپ دفاع تیم اوسمار، خیلی بیشتر از دفاع چپ قبلی تیم خواهد بود.

صالح حردانی؛ چه‌کسی باید روبه‌روی حسن قرار بگیرد؟ صالح حردانی. این یکی از سخت‌ترین بازی‌های صالح در لباس استقلال به شمار می‌رود، چرا که سمت چپ پرسپولیس با حضور توأمان اورونوف و حسن، جان تازه‌ای گرفته و قرمزها به‌دنبال خلق موقعیت از این فضا هستند. صالح در دربی رفت هم نقش جالب‌توجهی داشت و به‌عنوان یکی از ۳مدافع مرکزی بازی کرد. وینگ بک راست استقلال، امروز آزمون بسیار مهمی را در استادیوم آزادی پشت سر می‌گذارد.

سروش رفیعی؛ سروش در چند بازی اخیر تیم، بسیار پرتلاش بوده است و به‌نظر می‌رسد امروز هم سعی می‌کند تا در مرکز زمین، دوندگی بیشتری داشته باشد. مسئله مهم اینجاست که بعد از رفتن سرلک، پرسپولیس یک هافبک جنگنده در مرکز زمین ندارد. در حقیقت سروش و ریگی باید به کمک پاس‌های خط‌شکن، از این مسئله عبور کنند و پرس حریف را بشکنند. این بازی برای مرد پرتجربه خط میانی پرسپولیس، همیشه مهم‌ترین بازی فصل بوده است.

روزبه چشمی؛ همه می‌دانند روزبه چقدر به بردن اهمیت می‌دهد. او همیشه در دربی‌ها نقش مهمی در تهییج بازیکنان و هواداران خودی ایفا می‌کند و در بازی امروز هم کار بزرگی خواهد داشت. او مقابل تیم هجومی اوسمار، باید تعادل تیم را در زمین حفظ کند. شاید هم یکی از شوت‌های معروف روزبه، سهم دروازه پرسپولیس شود. به هر حال در برخورد هافبک‌های ۲تیم، نقش روزبه به‌عنوان دفاعی‌ترین هافبک استقلال انکارنشدنی به‌نظر می‌رسد.

مهدی ترابی؛ موتورش حسابی روشن شده و این روزها دوباره همان مهدی ترابی گلزن قبلی شده است. همیشه وقتی ترابی راه بیفتد، پرسپولیس هم به‌دنبال او حرکت می‌کند و مهدی این روزها دوباره راه افتاده است. به‌نظر می‌رسد تغییر پست و بردن این بازیکن به جناح راست، توانسته او را دوباره احیا کند. ترابی در این بازی پنالتی‌زن اول تیمش نیز خواهد بود.

ابوالفضل جلالی؛ مسئولیت مهار ترابی در این بازی، با مدافع جوان استقلال است. جلالی در کنار مهدی به جام‌جهانی رفت اما پس از آن دیگر به اردوی تیم ملی دعوت نشد. او می‌تواند در این بازی نشان بدهد که شایستگی دعوت دوباره به تیم ملی ایران را دارد. جلالی یکی از چهره‌های کلیدی استقلال در این فصل بوده و حالا به‌عنوان یک وینگ بک، باید یک روز سخت برای پرسپولیسی‌ها بسازد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج