اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۰۵۳۵۰
۸۲۶
۸۲۶
پ

دربی‌باز مثل امید عالیشاه؛ هم گل می‌زند هم نمی‌بازد!

امید عالیشاه تاکنون در دربی شکست نخورده است.

فوتبالی: کاپیتان امید عالیشاه که در این فصل به یکی از مهره‌های ثابت تیم پرسپولیس بدل شده و حتی در فصل قبل در کسب ۳ گانه داخلی قرمزها نقش پررنگی داشت یک آمار فوق‌العاده و البته عجیب و غریب در دربی‌های پایتخت دارد.

عالیشاه که تاکنون توانسته ۳ گل به استقلال در دربی‌ها بزند و بدون شک یکی از بازیکنان تاثیرگذار پرسپولیس در این بازی مهم به شمار می‌آید در مسابقه حساس امروز هم می‌تواند اثرگذار ظاهر شود و با توجه به این که هواداران پرسپولیس به او لقب «دربی باز» را داده‌اند می‌تواند به مرد اول دربی صد و سوم بدل شود.

دربی‌باز مثل امید عالیشاه؛ هم گل می‌زند هم نمی‌بازد!

عالیشاه که از سال ۹۲ به بعد طعم حضور در دربی‌ها را چشیده است تاکنون در سیزده دربی به میدان رفته است که در اتفاقی جالب در هیچ ‌کدام از آن‌ها در پایان وقت‌های قانونی و اضافه شکست نخورده است که این در نوع خودش بسیار قابل توجه است.

عالیشاه در این سیزده دربی که چه به عنوان یار تعویضی و چه به عنوان بازیکن اصلی به میدان رفته است آمار ایده‌آل ۴ برد و ۹ تساوی را از خودش برجای گذاشته است و حسابی به یک‌ وزنه برای سرخپوشان در دربی بدل شده است.

دربی‌باز مثل امید عالیشاه؛ هم گل می‌زند هم نمی‌بازد!

نکته جالب توجه دیگر درباره عالیشاه این است که در میان بازیکنان حاضر در دربی صد و سوم او بهترین گلزن است و فرصت این را دارد شمار بازی‌های بدون باخت خود را به عدد ۱۴ برساند. کاپیتان پرسپولیس در ۴ بردی که در دربی‌ها به دست آورده در ۲ تای آن نقش اساسی و پررنگی داشته و گل‌های پیروزی بخش تیمش را به ثمر رسانده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج