۱۴۰۵۴۳۸
۶۲۹
۶۲۹
پ

سرخ‌پوشان با تراکتور از روی هوادار رد شدند!

تراکتور با یک برد مقتدرانه مقابل هوادار آخرین بازی سال را پشت سر گذاشت.

ورزش سه: تراکتور با یک برد مقتدرانه مقابل هوادار آخرین بازی سال را پشت سر گذاشت.

تراکتور بعد از توقف هفته گذشته مقابل مس چاره‌ای جز پیروزی مقابل هوادار در آخرین بازی سال نداشت تا در کورس قهرمانی باقی بماند؛ شاگردان پاکو خمس این هدف را به خوبی مقابل شاگردان کاپیتان-مربی سابقشان مسعود شجاعی عملی کردند و ۴-۲ این تیم را شکست دادند.

ترکیب تراکتور:

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین (مهدی هاشم نژاد 59)، سیدمهدی حسینی، میلوش دلتیچ، امیرحسین حسین‌زاده، رحمان جعفری.

سرمربی: پاکو خمس

ترکیب هوادار:

علیرضا حقیقی، صائب محبی، مرتضی منصوری، سبحان پسندیده، محمد چهارمحالی (امین پور علی 60)، محمد عباسی، داریوش شجاعیان (یونس شاکری 60)، مهدی گودرزی، فرهاد زاوشی (محمد دیندار 72)، کریم اسلامی و امیرحسین بهادر (مهدی عبدی 73).

سرمربی: مسعود شجاعی

شرح گل‌ها:

تراکتور ۱-۰ هوادار (گوستاوو واگنین / دقیقه ۶): ارسال کرنر ریکاردو آلوز را عارف آقاسی در تیر یک‌ با پشت سر به دهانه دروازه فرستاد تا گوستاوو در حالت دراز کش و با ضربه سر گل‌ اول میزبان را بزند.

تراکتور ۲-۰ هوادار (رحمان جعفری/ دقیقه ۵۳): ارسال از سمت راست مهدی شیری را رحمان جعفری با ضربه سر به گل دوم میزبان تبدیل کرد.

تراکتور ۳-۰ تراکتور (میلوش دلتیچ/ دقیقه ۵۷): ریکاردو آلوز روی یک کار تمرین شده زیبا ضربه ایستگاهی از سمت راست را زمینی به سمت چپ پاس داد تا دلتیچ با بغل پایی استثنایی گل سوم تیمش را بزند.)

تراکتور ۴-۰ (رحمان جعفری / دقیقه ۷۴): روی اشتباه مدافعان هوادار حسین زاده با حقیقی تک‌به تک شد اما ضربه چیپ او را حقیقی مهار کرد، این توپ در ادامه مقابل پای جعفری قرار گرفت تا این بازیکن دومین گل خود و چهارمین گل‌ تیمش را بزند.

تراکتور ۴-۱ هوادار (امین پورعلی/ دقیقه ۸۰): پورعلی با یک شوت سنگین زیبا از روی ضربه ایستگاهی گل‌ اول مهمان را به ثمر رساند.

تراکتور ۴-۲ هوادار (مهدی باقری / دقیقه ۹۰): مهدی باقری پاس در عرض مهدی عبدی را در داخل محوطه جریمه وارد دروازه‌ تراکتور کرد.

لحظات حساس:

دقیقه ۱۱: شوت سرکش مهدی گودرزی از فاصله ۳۰ متری از کنار دروازه پورحمیدی به بیرون رفت.

دقیقه ۱۴: تراکتور فاصله زیادی با گل دوم نداشت اما حسین‌زاده قدر حمله بی‌نقص تیمش را ندانست و با یک ضربه کم جان از داخل محوطه جریمه فقط حقیقی‌ را گرم کرد.

دقیقه ۲۹: ارسال کرنر آلوز می‌رفت بازهم به گل تبدیل شود اما ضربه سر آقاسی با اختلاف اندک‌ از کنار‌ دروازه هوادار به اوت رفت.

دقیقه ۳۵: پاس پشت پای زیبای گوستاوو چند قدم جلوتر از نقطه پنالتی به جعفری رسید اما ضربه او کم جان بود و حقیقی آن را با شیرجه بلند مهار کرد.

دقیقه ۴۷: ارسال از سمت چپ آلوز را آقاسی در تیر دو با بغل پا روانه دروازه هوادار کرد اما حقیقی مقابل توپ ایستادگی کرد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج