۱۴۰۵۶۸۱
۲۶۵۴
۲۶۵۴
پ

درخواست عجیب استقلالی‌ها برای انجام تست دوپینگ در دربی

باشگاه استقلال خوزستان در آستانه دربی سرخابی‌ها در جنوب، خواهان نظارت ویژه سازمان لیگ در این جدال شده است.

ورزش سه: وضعیت در پایین جدول برای فرار از منطقه سقوط‌ با هیجان و جذابیت بالایی دنبال می‌شود. نکته عجیب و البته قابل تامل‌ اینجاست که تیم‌های جنوبی روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارند و از جمله تیم‌های گزینه سقوط محسوب می‌شوند و در تلاش برای رسیدن به منطقه امن جدول هستند. یکی از بازی‌های جذاب و البته حساس این هفته از لیگ برتر دربی سرخابی‌ها در جنوب است؛ جایی که استقلال خوزستان و فولاد خوزستان برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت و امتیاز این بازی می‌تواند در آینده آنها در جدول از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

درخواست عجیب استقلالی‌ها برای انجام تست دوپینگ  در دربی

به همین منظور باشگاه استقلال خوزستان که این هفته با دستیابی به برد ارزشمند خارج از خانه برابر ذوب آهن، از انگیزه بالایی برای تکرار موفقیت خود و رسیدن به امتیاز برخوردار است، پیش از این جدال از سازمان لیگ خواستار نظارت ویژه در این بازی شده است.

در درخواست باشگاه استقلال خوزستان برای این بازی و البته ادامه لیگ آمده است:
شرایط جدول و حساسیت مسابقات در این مقطع موجب شده تا کسب نتیجه برای تیم‌ها حائز اهمیت باشد و در این بین، باشگاه استقلال خوزستان نیز که برنامه‌ریزی مدون برای حضور در این فصل داشته، از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ درخواست دارد تا شرایطی به وجود بیاورند تا در هفته‌های باقی مانده سرنوشت بازی‌ها با عملکرد واقعی تیم‌ها رقم بخورد.

باشگاه استقلال خوزستان به سلامت داوران محترم و مسئولان برگزاری مسابقات اعتقاد راسخ دارد، اما با توجه به درخواست هواداران پرشمار و فوتبال‌دوستان در این استان تقاضای نظارت جدی روی دیدار مقابل فولاد دارد.

حضور عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در سرپرستی مدیرعاملی باشگاه فولاد این نگرانی را در بین هواداران استقلال خوزستان به وجود آورده تا برای دوری از هر گونه حواشی و مسائل شائبه‌برانگیز و همچنین نظر مثبت افکار عمومی و هواداران نسبت به فوتبال پاک، ناظر ویژه داوری و اخلاق در مسابقه دو تیم در روز یکشنبه انتخاب شود.

ضمنا باشگاه استقلال خوزستان خواستار انجام تست دوپینگ از هر دو تیم در مسابقه استقلال خوزستان و فولاد است و امید می‌رود که در هفته‌های باقی‌مانده این اتفاق رقم بخورد تا تیم‌ها در شرایط کاملا فوتبالی و ارائه عملکرد فنی خودشان نتیجه بگیرند. باشگاه استقلال خوزستان به‌عنوان یک تیم ریشه‌دار سعی در کسب جایگاهی در شأن استان فوتبال‌خیز خوزستان دارد و به همین دلیل تمام برنامه خود را روی کسب نتیجه در زمین بازی گذاشته و خواستار رعایت عدالت برای همه تیم‌ها است.

هواداران استقلال خوزستان نیز مطمئن باشند که تیم در‌ هر شرایطی و ایجاد هر وضعیتی در مسابقات، تلاش می‌کند بهترین نمایش را داشته باشد و دل مردم استان و طرفداران خود را شاد کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج