۱۴۰۷۷۱۰
۹۲۱
۹۲۱
پ

برد آسان و پرگل قهرمانان جهان بدون حضور مسی

امروز در استادیوم لینکلن فیلادلفیا، بازی جذابی بین دو تیم آرژانتین و السالوادور برگزار شد. این بازی با نتیجه ۳-۰ به سود آلبی سلسته تمام شد.

برترین‌ها: امروز در استادیوم لینکلن فیلادلفیا، بازی جذابی بین دو تیم آرژانتین و السالوادور برگزار شد. این بازی با نتیجه ۳-۰ به سود آلبی سلسته تمام شد. کریستین رومرو، انزو فرناندز و جیلوانی لو سلسو زننده ۳ گل آرژانتین بودند. السالوادور از همان جایی که پیدا بود حتی با چند موقعیت هم زورش به سر قهرمان جهان نرسید.

گل اول بازی در دقیقه ۱۶، روی ضربه کرنر با ارسال همیشه خطرناک آنخل دی ماریا روی سر کریستین رومرو به ثمر رسید؛ رومرو از فضای خالی که داشت استفاده کرد و با ضربه سر تماشایی توپ را وارد دروازه کرد.

گل دوم بازی در دقیقه ۴۲، میشه گفت با دروازه خالی توسط انزو فرناندز به ثمر رسید. آنخل دی ماریا در پشت محوطه با یک پاس کلاس جهانی رودریگو دی پائول را صاحب توپ کرد و دی پائول هم با  پاسی که به لائوتارو مارتینز رسید ، آرژانتینی هارا صاحب یک موقعیت عالی کرد ، مارتینز بی درنگ شوت کرد و توسط دروازه بان السالوادور دفع شد که توپ جلوی پای فرناندز آمد و فرناندز کاری جز گل کردن آن  توپ نداشت.

گل سوم بازی در دقیقه ۵۲، توسط جیلوانی لو سلسو با ضربه ای تماشایی به ثمر رسید. همکاری عالی ۳ نفره دی ماریا و مارتینز و لو سلسو سبب گلی تماشایی شد که نتیجه را ۳ بر صفر به سود آلبی سلسته تمام کرد.

در این بازی از پیراهن جدیدی که آدیداس اسپانسر تیم ملی آرژانتین رونمایی شد. پیراهن با موج های آبی بر روی رنگ سفید طراحی شده است. لوگوی تیم ملی آرژانتین به کل طلایی شده و لوگوی آدیداس هم از این قاعده مستثنی نیست و به شکل قابل توجهی بزرگ شده است.

آلخاندرو گارناچو بعد از مدت طولانی که اولین بازی ملی اش را برای آرژانتین مقابل استرالیا انجام داد، وارد زمین شد. این دومین بازی ملی او برای آرژانتین است. نکته قابل توجه این است که شماره ستاره منچستر یونایتد از ۴۲ به ۱۷ تغییر کرده است.

یکی از غایب های بزرگ آرژانتین در این بازی لیونل مسی بود. البته تاثیری بر عملکرد تیم ملی آرژانتین نداشت و آلبی سلسته نشان داد که بدون اسطوره اش توانایی برد را دارد.

برد آسان و پرگل قهرمانان جهان بدون حضور مسی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج