adexo3
۱۴۰۹۴۷۷
۳۲۴
۳۲۴
پ

چلسی، عاجز برابر قعرنشین ۱۰ نفره

چلسی در دیداری خانگی مقابل برنلی قعرنشین به تساوی ۲-۲ رسید.

ورزش سه: شاگردان مائوریسیو پوچتینو مقابل برنلی رده نوزدهمی با تساوی ۲-۲ متوقف شدند. در این دیدار در آخرین دقایق نیمه اول کول پالمر از روی نقطه پنالتی گل اول را به ثمر رساند اما در ابتدای نیمه دوم برنلی بازی را مساوی کرد. پالمر یک بار دیگر هم چلسی را به برتری رساند که برنلی ۱۰ نفره توانست پاسخ این گل را هم بدهد و یک تساوی ارزشمند به دست بیاورد.

چلسی، عاجز برابر قعرنشین 10 نفره

بازی با برتری نسبی چلسی شروع شد. در دقیقه ۲ پالمر با پاس گلگر در محوطه جریمه به توپ رسید اما ضربه‌اش از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۹ برنلی خودی نشان داد اما ضربه بازیکن برنلی در محوطه جریمه از کنار دروازه به سرنوشت موقعیت پالمر دچار شد.

پنج دقیقه بعد باز هم پالمر صاحب یک موقعیت مناسب شد. او پس از یک و دو با گلگر در سمت راست محوطه جریمه صاحب توپ شد اما این ضربه او هم راهی اوت شد.

بلافاصله بعد از موقعیت پالمر، اودوبرت به یک موقعیت فوق‌العاده رسید اما ضربه‌اش را پتروویچ به زیبایی مهار کرد.

در دقیقه ۲۰ اکسل دیساسی گل اول چلسی را زد اما داور پس از بررسی صحنه گل، آن را به دلیل برخورد توپ به دست مدافع چلسی رد کرد.

در دقیقه ۲۶ برنلی به یک موقعیت خوب دیگر رسید ولی پتروویچ با دفع شوت کالن، این موقعیت را هم دفع کرد.

در ادامه هر دو تیم موقعیت‌های نصفه و نیمه‌ای داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند تا اینکه در دقیقه ۴۰ مودریک در محوطه برنلی با برخورد به اسینون، مدافع برنلی، به زمین خورد و داور نقطه پنالتی را نشان داد و مدافع برنلی را هم با دادن کارت زرد دوم، از زمین اخراج کرد. داور همچنین وینسنت کمپانی، سرمربی برنلی را هم به دلیل اعتراض شدید به اعلام پنالتی به ضرر تیمش، از زمین اخراج کرد.

پس از آرام شدن جو بازی، کول پالمر پشت ضربه پنالتی ایستاد و با یک چیپ فوق‌العاده آن را تبدیل به گل کرد تا چلسی با برد به رختکن برود.

چلسی، عاجز برابر قعرنشین 10 نفره

با این حال برتری آبی‌ها دوام زیادی نداشت. در دقیقه ۴۷ کالن با یک ضربه روی پای فوق‌العاده از پشت محوطه جریمه دروازه پتروویچ را باز کرد.

چلسی، عاجز برابر قعرنشین 10 نفره

برنلی با اینکه ۱۰ نفره بود اما بهتر از چلسی ظاهر شد. در دقیقه ۵۶ ضربه سر خطرناک فاستر با سیو زیبای پتروویچ مواجه شد.

چند دقیقه بعد پس از حرکت عالی گلگر از سمت راست، مودریک در محوطه جریمه به توپ رسید و فرصت خوبی برای باز کردن دروازه داشت اما ضربه او با برخورد به مدافع حریف دفع شد.

در دقیقه ۶۴ مودریک با به هم ریختن مدافعان حریف در سمت راست، جکسون را در مقابل دروازه به توپ رساند اما ضربه ستاره چلسی را دروازه‌بان دفع کرد.

پنج دقیقه بعد باز هم موریچ، سنگربان برنلی مانع گلزنی چلسی شد. او این بار شوت مادوئکه از پشت محوطه جریمه را به راحتی در اختیار گرفت.

در دقیقه ۷۵ پالمر پس از دریافت پاس کوکوریا از سمت راست، در پشت محوطه اقدام به شوت‌زنی کرد اما موریچ شوت او را هم نصیب خود کرد.

۳ دقیقه بعد روی همکاری بازیکنان چلسی، پاس انزو فرناندز با پاس پشت پای استرلینگ، به پالمر رسید. او در محوطه جریمه و در بین مدافعان برنلی موفق شد گل دومش را به ثمر برساند.

چلسی، عاجز برابر قعرنشین 10 نفره

با این حال این بار هم برتری آبی‌ها دوام زیادی نداشت. در دقیقه ۸۰ دارا اوشی روی سانتر کالن با ضربه سری فوق‌العاده توپ را به تور دروازه چلسی چسباند.

چلسی، عاجز برابر قعرنشین 10 نفره

در دقایق پایانی هر دو تیم موقعیت‌های دیگری خلق کردند و حتی برنلی هم با وجود ۱۰ نفره بودن فرصت زدن گل برتری را داشت اما درنهایت توپ دیگری از خط دروازه‌ها نگذشت و بازی با تساوی ۲-۲ خاتمه یافت.

چلسی با این تساوی با ۴۰ امتیاز در رده یازدهم ماند و برنلی ۱۸ امتیازی هم در رتبه نوزدهم ایستاد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج