۱۴۰۹۶۰۶
۱۰۵۵
۱۰۵۵
پ

تابستان داغ ۱۴۰۳؛ این تاریخ‌ها را فراموش نکنید!

با آغاز سال ۱۴۰۳ مسابقات ورزشی قرار است بدون مشکل برگزار شود و سالی پرالتهاب را برای ورزشکاران و هواداران رقم بزند.

خبرآنلاین: با آغاز سال ۱۴۰۳ مسابقات ورزشی قرار است بدون مشکل برگزار شود و سالی پرالتهاب را برای ورزشکاران و هواداران رقم بزند.

تابستان داغ ۱۴۰۳؛ این تاریخ‌ها را فراموش نکنید!

با توجه به تقویم ورزشی، سال ۱۴۰۳ یکی از جذاب‌ترین سال‌های تاریخ برای ورزش دوستان خواهد شد.

 
 

با ورود به سال ۱۴۰۳، رویداد‌های مهمی در سراسر جهان در این سال برگزار خواهد شد که توجه طرفداران فوتبال و دیگر رشته‌های ورزشی را به خود معطوف کند. پس آنکه دنیا از اواخر سال ۱۳۹۸ درگیر همه گیری کرونا شده بود بسیار از مسابقات مهم ورزشی به تعویق افتاد یا بدون حضور تماشاگر برگزار شد و حتی برگزارکنندگان تصمیم به لغو این مسابقات گرفتند. اما با آغاز سال ۱۴۰۳ مسابقات ورزشی قرار است بدون مشکل برگزار شود و سالی پرالتهاب را برای ورزشکاران و هواداران رقم بزند.

گرند اسلم‌های تنیس

سه گرند اسلم از چهار گرند اسلم فصل تنیس در سال جدید و طی ماه‌های خرداد، تیر و شهریور برگزار می‌شود. رولان گاروس یا تنیس آزاد فرانسه از ۳۱ اردیبهشت تا ۲۰ خرداد به میزبانی مجموعه فلیپ شاتریه پاریس برگزار می‌شود. ویمبلدون که به عنوان تنها گرند اسلم چمن سال شناخته می‌شود از ۱۱ تا ۲۴ تیر و آخرین گرند اسلم فصل هم از ۵ تا ۱۸ شهریور به میزبانی نیویورک برگزار می‌شود.

دوچرخه‌سواری

مهمترین تور جاده جهان موسوم به توردو فرانس که هرساله میانه فصل تابستان آغاز می‌شود، در سال ۲۰۲۴ در بازه زمانی ۹ تا ۳۱ تیر برگزار می‌شود. زمان این دوره به علت برگزاری المپیک دچار تغییرات شده است.

فوتبال

رقابت‌های فوتبال ملی در جهان تابستان امسال دو تورنمنت مهم در قاره امریکای جنوبی و اروپا را تجربه می‌کند. در قاره اروپا هم طرفداران فوتبال در فصل تابستان شاهد مسابقات یورو ۲۰۲۴ خواهند بود. هفدهمین دوره جام ملت‌های اروپا از تاریخ ۲۴ خرداد تا ۲۲ تیر با حضور ۲۴ تیم برتر در کشور آلمان برگزار خواهد شد.

یک هفته پس از آغاز جام ملت‌های اروپا، چهل و هشتمین دوره مسابقات جام ملت‌های آمریکای جنوبی موسوم به «کوپا آمریکا» هم از تاریخ ۳۱ خرداد تا ۲۴ تیر با حضور ۱۶ تیم به میزبانی آمریکا برگزار می‌شود. در این دوره برای نخستین بار ۶ تیم از کنفدراسیون فوتبال کونکاکاف هم به جمع تیم‌های منطقه آمریکای جنوبی افزوده شده اند.

میزبانی این دوره کوپا امریکا برای آمادگی هرچه بهتر ایالات متحده برای جام جهانی ۲۰۲۶ به این کشور داده شده است. در سال ۱۴۰۳ دو تورنمنت لیگ قهرمانان آسیا و لیگ قهرمانان اروپا نیز با ورژن‌های جدید خود آغاز خواهند شد که جذابیت این مسابقات را دو چندان خواهد کرد.

المپیک ۲۰۲۴ پاریس

حدود یک ماه پس از جام ملت‌های اروپا و مسابقات کوپا آمریکا، جهان ورزش شاهد برگزاری مهمترین رویداد ورزشی جهان یعنی مسابقات المپیک خواهد بود. این دوره از رقابت‌ها از تاریخ ۳ مرداد تا ۲۱ مرداد در کشور فرانسه برگزار خواهد شد. ورزشکارانی از ٢٢ رشته ورزشی از سراسر جهان، با شرکت در ۵۴٩ رویداد، طی یازده روز به رقابت با هم خواهند پرداخت.

پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس

پس از مسابقات المپیک، نوبت به مسابقات پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ می‌رسد که با حضور ۴۴۰۰ ورزشکار در ۲۲ رشته ورزشی از ۱۸۴ کشور جهان از ۷ تا ۱۸ شهریور ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج